افرایش همکاری دانشگاه علمی-کاربردی و اداره کل آموزش‌وپرورش فارس

تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه علمی کاربردی استان فارس و اداره کل آموزش‌وپرورش استان فارس به امضاء رسید.

افرایش همکاری دانشگاه علمی-کاربردی و اداره کل آموزش‌وپرورش فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب دانش منش، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس در خصوص این تفاهم‌نامه که به امضای وی و عسکر نجفی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس رسید، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه برای گسترش همکاری‌ها و هم‌افزایی علمی بین این واحد دانشگاهی با اداره کل آموزش‌وپرورش استان فارس امضا و منعقد شد.

وی اظهار کرد: تعامل این واحد دانشگاهی با ادارات و سازمان‌ها مانند سال‌های گذشته به قوت خود باقی است و در این واحد دانشگاهی به‌سوی عموم مخاطبان و علاقه‌مندان به تحصیلات عالیه باز است.

دانش منش ادامه داد: این دانشگاه آمادگی خود را در راستای همکاری و برگزاری کارگاه‌ها و مهارت‌های آموزشی و ضمن خدمت، بازدید دانش‌آموزان مدارس از امکانات آموزشی، پژوهشی، رفاهی و... مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس اعلام می‌دارد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس بیان کرد: بر اساس بند‌هایی از این تفاهم‌نامه امکان ارائه تخفیف برای دانش آموزان برتر هنرستان‌ها و دبیرستان‌های استان فارس رتبه اول ۲۵ درصد، رتبه دوم ۲۰ درصد و رتبه سوم ۱۵ درصد که در دانشگاه علمی کاربردی استان فارس پذیرفته می‌شوند، فراهم‌شده است.

وی یکی از اهداف مهم این تفاهم‌نامه را فراهم نمودن شرایطی جهت طی کردن دوره‌های کارورزی و کارگاهی دانش آموزان هنرستان‌ها در مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس دانست و گفت: فرصتی است که دانش آموزان و خانواده‌های آنان با نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بیشتر آشنا شوند و بدون دغدغه برای ادامه تحصیل به این دانشگاه بیایند.

دانش منش افزود: برای داشتن نسلی تحصیل‌کرده و جامعه‌ای فرهنگی باید از ابتدا برنامه‌ریزی کرد و در این راستا دانشگاه‌ها می‌توانند در این عرصه با هم‌افزایی متقابل با آموزش‌وپرورش به‌عنوان دو بال آموزشی کشور علاوه بر تحکیم روابط آموزش عالی و آموزش‌وپرورش، تأثیر چشمگیری در توسعه و ارتقای سطح علمی شهرستان داشته باشند.
انتهای پیام/م

تفاهم همکاری دانشگاه علمی-کاربردی و اداره کل آموزش‌وپرورش فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.