تاسیسات گردشگری در سطح شهر‌های اردبیل ساماندهی می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ساماندهی تاسیسات گردشگری در سطح شهر‌های استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: ساماندهی تاسیسات گردشگری از جمله سرویس‌های بهداشتی در پی پاسخ به نارضایتی گردشگران و مسافران انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سرویس بهداشتی از جمله درخواست‌های مکرر مسافران است، احداث سرویس بهداشتی در برخی مناطق عملیاتی شده و ساماندهی نیز به صورت گسترده همزمان با آغاز سفر‌های تابستانی به اردبیل عملیاتی می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به احصا وضعیت موجود و بررسی مشکلات تاسیسات گردشگری اشاره کرد و گفت: ستاد دائمی خدمات اجرایی سفر تشکیل شده و با احصا مشکلات به دنبال بهبود ارائه خدمات به مسافران است.

فرشی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های متنوع گردشگری، در تابستان استان اردبیل از مقاصد اصلی سفر محسوب می‌شود و سالانه میلیون‌ها مسافر به این استان سفر می‌کنند.

وی اضافه کرد: جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی موجب شده تا اردبیل پاسخگوی تمامی سلایق گردشگران باشد.

انتهای پیام/ح

اردبیل از مقاصد اصلی سفر محسوب می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.