پرداخت تسهیلات یک میلیاردی اشتغالزایی به ۹۹ معلول املی

یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به ۹۹ معلول وجامعه هدف معلولان شهرستان آمل پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کبری اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با بیان اینکه پارسال یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به ۹۹ معلول وجامعه هدف معلولان شهرستان آمل پرداخت شده است، گفت: علاوه بر این به ۱۹ نفر نیز حدود ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شد.

وی افزود: پرونده ۲۵۰ معلول وجامعه هدف این اداره امسال برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی تکمیل شد و با ابلاغ وتخصیص اعتبار به بانک‌ها معرفی می‌شوند.
 
رییس اداره بهزیستی آمل گفت: میزان تسهیلات پرداختی به معلولان متقاضی خود اشتغالی از حدود ۲۰ میلیون تومان در سال گذشته به ۵۰ میلیون تومان در سال جاری افزایشیافته است.
 
اسفندیاریان افزود:بیش از ۷ هزار معلول در شهرستان آمل زیرپوشش خدمات مستمری وحمایتی اداره بهزیستی این شهرستان هستند.
 
وی از برپایی نمایشگاه معلولان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه در ۳۰ غرفه دست‌ساخته‌ها و دستاورد معلولان و اعضای خانواده بهزیستی افراد زیر پوشش شامل نابینایان، کم‌بینایان، کم‌شنوایان، ناشنوایان، معلولان جسمی و حرکتی، زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.
 
وی افزود: در این نمایشگاه در بخش‌های غذای سنتی و محلی، تابلوفرش و فرش دست‌بافت، کار‌های چینی و سرامیکی، برش‌های لیزری، منبت، معرق، کار‌های هنری با چوب، صنایع دستی، گل وگیاه ارائه شده است.

انتهای پیام/آ


۲۵۰ معلول آملی درانتظار تسهیلات اشتغالزایی

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار