بانوان در خط مقدم حمایت از کالای ایرانی قرار دارند

اگر می‌خواهید فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود، باید این فرهنگ در بین بانوان گسترش یابد؛ زیرا بانوان در خط مقدم حمایت از کالای ایرانی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در هفتمین نشست تخصصی " بُرهان؛ بانوی رهروی انقلاب اسلامی " گفت: بی‌تردید تأثیرگذاری بانوان در مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از جهات مختلف بیشتر از مردان است؛ زیرا بانوان نیمی از افراد جامعه را تشکیل می‌دهند و نیمِ دیگر جامعه تحت تأثیر تربیت آن‌ها هستند.

وی ادامه داد: اگرچه بسیاری از مسئولیت‌ها در جامعه بر عهده مردان است، اما تأثیرگذاری‌ها بیشتر توسط بانوان صورت می‌گیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تأثیرگذاری بانوان در عرصه‌های اقتصادی، معیشت، تجارت و کسب و کار، گفت: مدیریت مصرف عمدتاً بر عهده بانوان است، از این رو آن‌ها در مدیریت و اصلاح الگوی مصرف بیشترین تأثیر را دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به نقش بانوان در گسترش اقتصاد مقاومتی و رونق تولید داخلی، افزود: اگر می‌خواهید فرهنگ خرید محصول و کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود، باید این فرهنگ در بین بانوان گسترش یابد.

وی تصریح کرد: اگر بانوان فرزندان خود را فعال و کارآفرین تربیت کنند، فرهنگ اقتصاد پویا و کسب و کار در آن جامعه هم نمود بیشتری خواهد داشت.
 
انتهای پیام//ف.س

بانوان فرزندان خود را فعال و پویا تربیت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.