پلمپ غرفه فروش مواد غذایی در پایانه مسافربری مشهد

غرفه فروش محصولات فاقد استاندارد و غیربهداشتی در پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد پلمب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی مقدسی مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بازرسان این سازمان در اجرای طرح بازرسی ویژه ایام تابستان به سبب حضور پر تعداد زائران در مشهد به ویژه استفاده آنان از وسایل حمل و نقل زمینی، نظارت بر عملکرد غرفه‌های فعال فروش مواد غذایی، پایانه‌های زمینی، هوایی و ریلی  را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح یکی از غرفه‌های مستقر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) اقدام به فروش آبمیوه‌هایی در بسته بندی‌های فاقد استاندارد و نشانه‌های بهداشتی می‌کرد که در بازرسی از این غرفه، هفت هزار بسته آبمیوه غیربهداشتی کشف شد.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در ظاهر، آبمیوه‌ها بسته بندی‌های کارخانه را داشتند، اما هیچ نشانی از علائم مجوز‌های بهداشتی و استاندارد بر روی آن‌ها دیده نمی‌شد و آدرسی جعلی روی آن‌ها درج شده بود که پس از پیگیری‌های بازرسان مشخص شد که شماره و آدرس مربوط به منزل مسکونی است که صاحب آن‌ها هیچ اطلاعی از این آبمیوه‌ها ندارد.

مقدسی افزود: علاوه بر آن تخلفاتی از جمله گران فروشی، عرضه محصولات تقلبی و قاچاق نیز در غرفه یاد شده مشاهده شد که پس از بررسی سابقه فرد دارنده غرفه، مشخص شد که وی تاکنون ۳۳ مرتبه مرتکب تخلف شده و برای وی پرونده تشکیل شده است.
 
وی تصریح کرد: برای پلمب این غرفه، جانشین دادسرای انقلاب مشهد و پلیس نظارت بر اماکن عمومی همکاری نزدیک با بازرسان این سازمان داشتند.
 
انتهای پیام//ف.س

کشف هفت هزار بسته آبمیوه غیربهداشتی در  پایانه مسافربری 

برچسب ها: قاچاق ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.