سردار سلیمانی خبرداد؛

در ۲۵ نقطه سنی نشین کشور واقعه غدیر بازسازی می‌شود /استان مرکزی میزبان همایش وکارگاه کشوری بازسازی واقعه غدیر خم

ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر گفت: امسال در ۲۵ نقطه کشور واقعه غدیر بازسازی می‌شود.

استان مركزي ميزبان همايش وكارگاه كشوري بازسازي واقعه غدير خم/  در ۲۵ نقطه کشور واقعه غدیر بازسازی می شود سردارسردار یعقوب سلیمانی رئیس ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر درکشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   گفت: امسال در ۲۵ نقطه سنی نشین کشور واقعه غدیر بازسازی می‌شود.

سردار سلیمانی افزود: موضوع غدیر تنها یک موضوع محدود به فرهنگ شیعی و جهان تشیع نیست بلکه موضوع جهان اسلام است و یکی از موضوعات مهم و قابل توجه و موردتحسین مشارکت قلبی و جدی برادران اهل سنت در این برنامه است به طوری که این برنامه در ۲۵ نقطه مربوط به حضور اهل سنت برگزار می‌شود و این حرکت نشان از اجرایی شدن بیانات مقام معظم رهبری است.

وی اضافه کرد: تلاش ما براین است تا از تمامی توان داخلی برای برگزاری مناسب و باشکوه این برنامه بهره بگیریم که دراین راستا تبدیل این برنامه به یک فرهنگ عمومی از مهمترین اولویت‌های ما است، زیرا به عنوان یک برنامه فرهنگی آتش به اختیار با آمادگی و خواست عمومی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

استان مرکزی میزبان همایش وکارگاه کشوری بازسازی واقعه غدیر خم

رئیس ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر درکشور بیان کرد: استان مرکزی میزبان همایش وکارگاه کشوری بازسازی واقعه غدیر خم است.

وی اضافه کرد: این همایش و کارگاه با حضور کارگردانان و دست اندرکاران این واقعه و با راهبری سپاه روح ا... در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.