تقویت و تسریع در سرویس‌دهی و خروج ناوگان برونشهری/ ایجاد شرایطی ایمن برای سفر

حجم زیادی از ناوگان حمل و نقل برونشهری از طریق پایانه‌های مسافربری تردد می‌کنند که نیاز است کنترل‌ های فنی و جاده‌ای برای ایجاد شرایط ایمن سفر در این فرآیند رعایت شود.

تقویت و تسریع در سرویس‌دهی و خروج ناوگان برونشهری/ ایجاد شرایطی ایمن برای سفربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن شریعتی مدیر عامل سازمان پایانه‌ های مسافربری شهرداری مشهد گفت: فصل تابستان مصادف است با شروع سفر‌های زائران به مشهد که امسال هم این موضوع باعث شده شاهد حضور چشمگیر مسافران در پایانه‌های مسافربری مشهد باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به این مهم حجم زیادی از ناوگان حمل و نقل برونشهری جهت سرویس‌ دهی به مسافران از طریق پایانه‌های مسافربری تردد می‌کنند که نیاز است کنترل‌ های فنی و جاده‌ ای برای ایجاد شرایط ایمن سفر در این فرآیند رعایت شود که وظیفه این مهم بر عهده نیرو‌های پلیس راه مستقر در پایانه‌های مسافربری می‌باشد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: بر همین اساس با هماهنگی انجام شده با رئیس پلیس راه خراسان رضوی  نسبت به تقویت کادر کنترل پلیس‌ راه پایانه مسافربری امام رضا (ع) اقدام شد و با دو گیته کردن محل کنترل، سرعت بسیار خوبی در سرویس‌دهی و خروج ناوگان از پایانه‌های مسافربری صورت پذیرفت.

شریعتی در پایان افزود: قطعا کنترل ناوگان برون شهری از لحاظ اجرای صحیح نکات فنی همراه با سرعت عمل بالا، نیاز به تجربه، هماهنگی و حضور فیزیکی بالایی دارد.
 
انتهای پیام //ف.ک

تقویت نیروهای پلیس‌ راه پایانه مسافربری امام رضا (ع)

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.