شناسایی ۴۳ پروژه ملی نیمه تمام در همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۳ پروژه ملی وجود دارد که نیازمند فعال سازی است.

شناسایی ۴۳ پروژه ملی نیمه تمام در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۳ پروژه ملی وجود دارد که نیازمند فعال سازی است.

وی ادامه داد:به منظور ایجاد رونق در بخش کشاورزی و صنعت باید ستادی برای این موضوع تشکیل و رصد هفتگی انجام شود ادامه داد: باید آب، برق و گاز تمام مناطق اقتصادی را ساماندهی کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه به منطقه ویژه گردشگری اشاره کرد و با بیان اینکه این منطقه یک طرح کامل گردشگری است و باید تمام سرمایه گذاری را به این مناطق هدایت کنیم افزود: ۱۵ سال از طرح منطقه ویژه امامزاده محسن (ع) گذشته، اما اتفاق خاصی رخ نداده است. 

حاجی بابایی با بیان اینکه  میراث فرهنگی و اداره اوقاف باید بقعه متبرکه شاهزاده حسین (ع) را به عنوان منطقه گردشگری مذهبی در نظر بگیرند تصریح کرد: می‌خواهیم استان همدان جزو پنج استان مذهبی کشور باشد چراکه این ظرفیت در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  در پایان به پروژه‌های علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ساخت بیمارستان یک‌هزار تختخوابی را زودتر آغاز کند و بیمارستان اکباتان را به نتیجه برساند.

انتهای پیام/ب

۴۳ پروژه ملی در همدان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار