دوره تربیت مربی کسب و کار‌های زنان روستایی در بوشهر برگزار شد

دوره سوم تربیت مربی و مشاور کارآفرینی و کسب و کار‌های زنان روستایی به روش lnsie در استان بوشهر با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و تسهیلگران و مدیران صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی استان در دوره سوم تربیت مربی و مشاور کارآفرینی و کسب و کار‌های زنان روستایی به روش lnsie حضور داشتند.

مصطفی قایدی، هدف از تشکیل این دوره آموزشی را افزایش توان دانشی و مهارتی برای هدایت صحیح منابع مالی، نیروی انسانی و اجتماعی به منظور ایجاد کسب و کار‌های پایدار روستایی عنوان کرد.

وی افزود: این دوره برای کارآفرینانی طراحی شده که می‌خواهند کسب و کار کوچک و مستقلی راه بیندازند و یا کسب و کار خود را به طور اثر بخشی اداره کنند.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: برنامه lnsie از آموزش به عنوان بهترین ابزار برای آشنایی کارآفرینان با دانش کسب و کار، مهارت‌های مدیریت و ایجاد نگرش‌های لازم به منظور راه اندازی بنگاه‌های پایدار استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ک

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی کسب و کار‌های زنان روستایی در بوشهر 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.