انجمن بانوان کارآفرین دراستان بوشهرتشکیل خواهد شد

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: با تشکیل انجمن زنان کارآفرین استان درحوزه صنعت، معدن وتجارت، زمینه افزایش اشتغال بانوان درکسب و کار‌های تولیدی فراهم خواهد شد.

انجمن بانوان کارآفرین دراستان بوشهرتشکیل خواهد شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی در نشست با بانوان کارآفرین فعال در زمینه انواع مشاغل خانگی و دیگرفعالیت‌ها در حوزه صنعت و معدن و تجارت بمنظور هم افزایی و تشکیل انجمن بانوان کارآفرین در استان بوشهر؛ افزود: در شرایط کنونی هیچ امری نمی‌تواتند مهمتر از ایجاد کسب و کار و تولید اشتغال در جامعه باشد که ازاین رو بخشی ازتولیدات محصولات داخلی توسط زنان دارای مهارت در خانواده از جمله فرش دستباف، خیاطی و دیگرفعالیت‌ها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ساختارمند شدن تشکلات کسب و کاربه صورت مستقل در استان عنوان کرد: اگر بتوان بر مبنای کارآفرینی با درنظر گرفتن استفاده ازاطلاعات و تکنولوژی بروزدر راستای نیاز بازارحرکت کنیم می‌توانیم در کسب و کاربه موفقیت مطلوب برسیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: با توجه به پیشرفت‌های حاصله در دنیای کنونی؛ استفاده ازطرح و ایده‌های جدید درکسب و کارمی تواند باعث ترویج و توسعه کارآفرینی، کمک به بهبود و اصلاح سیاست‌های حمایتی از زنان کارآفرین در بخش‌های مختلف نظیر کشاورزی، صنعتی، صنایع دستی و گردشگری و سایر بخش‌ها گردد.

حسینی محمدی با اشاره به سهم ۴۰ درصدی حوزه صنعت، معدن و تجارت در تولید ناخالص ملی و نقش موثر بانوان در این سهم، افزود: در نظر است در راستای هم افزایی و بهره مندی از تجارب، خلاقیت و توانمندی‌های بانوان استان، با تشکیل انجمن مستقل ویژه کسب و کار بانوان نسبت به افزایش کارآفرینی و تولیدات استان در سطح اقتصاد ملی تاثر گذاری بیش از بیش داشته باشیم.

انتهای پیام/م

تشکیل انجمن زنان کارآفرین استان بوشهر

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.