کرمان قطب فوتبال و فوتسال بانوان

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به اینکه کرمان قطب فوتبال و فوتسال بانوان است، گفت: تعداد تیم‌ها و رتبه‌هایی که بانوان کرمانی در لیگ بدست آوردند، مؤید این موضوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود محمودی نیا، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی صنعت مس کرمان، در همایش یک روزه کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان کرمان که با حضور اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال برگزار شد، ورود اکبر محمدی، مسئول کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به استان کرمان را خوشامد گفت و وی را یکی از انتخاب‌های خوب فدراسیون دانست.

وی گفت: با توجه به اینکه اکبر محمدی اهداف توسعه‌ی فوتبال پایه را در سر می‌پروراند، برای این کار فلسفه دارد، روزی خود مربی بوده و پله‌های فوتبالی را به خوبی طی کرده است و مهم‌تر از همه برای این کار شناخت دارد، پس حضورشان مایه خوشحالی همه است.

محمودی نیا ضمن ابراز خرسندی از این انتخاب، افزود: از اینکه در رأس فوتبال پایه یا توسعه فوتبال جوانان کشور شخصی تمام فوتبالیست است، خوشحالم و این حضور را خوشامد می‌گوییم.

وی از قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان برای خدماتش در بحث فوتبال قدردانی کرد و بیان داشت: قرایی به صورت ویژه پیگیر مسائل فوتبالی استان بوده و علاوه بر فوتبال حرفه ای، کار‌های بسیار اساسی و ارزشمندی در سطح فوتبال پایه آغاز کرده است.

محمودی نیا توسعه فوتبال پایه را یکی از الزامات اساسی فیفا و AFC دانست و تصریح کرد: فدراسیون فوتبال هم برنامه‌های خوبی را برای این توسعه تدوین کرده است.

وی یادآور شد: در استان کرمان، هیئت فوتبال به ویژه قرایی، رئیس این هیئت و همکارانشان برنامه ریزی‌های خوبی برای توسعه داشته اند و این جای بسی خوشحالیست.

 

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت: استان کرمان، طی سال گذشته، برگزاری لیگ‌های پایه‌ای را به خوبی دنبال کرده و امسال نیز برنامه ریزی خوبی داشته و رقابت‌های برخی رده هایش آغاز شده است و این نوید حرکات خوبی در بحث توسعه فوتبال پایه را می‌دهد.

محمودی نیا افزود: حضور محمدی یکی از ارکان اصلی و تأثیرگذار فدراسیون در حوزه توسعه فوتبال پایه در استان کرمان یکی از دلایلی است که نشان می‌دهد این مسیر به خوبی دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه فوتبال کرمان بر اساس آمار سرآمد کشور است، تصریح کرد: با توجه به وضعیتی که ما داریم، استان کرمان جزو بهترین هاست و این را آمار‌ها نشان می‌دهند.

محمودی نیا با اعلام اینکه لیگ برتر، لیگ دسته اول و دوم جزو لیگ‌های حرفه‌ای کشور محسوب می‌شوند، یادآور شد: ۱۷ تیم از استان کرمان در لیگ‌های مختلف حضور دارند.

 

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان با بیان اینکه در فوتبال بانوان قطب فوتبالیم، بیان داشت: تعداد تیم‌ها و رتبه‌هایی که بانوان کرمانی در لیگ بدست آوردند، مؤید این موضوع است.

محمودی نیا گفت: در فوتسال بانوان نیز قطبیم و این را به خوبی در باشگاه‌ها دنبال کردیم و سیاست‌های هیئت فوتبال استان هم به خوبی در این مسیر پیش رفته، به طوری که سال قبل در لیگ فوتسال بانوان رتبه دوم و چهارم لیگ در دست کرمانی‌ها بود.

وی افزود: اگر از این‌ها بگذریم، در فوتبال پایه نیز که مدنظر شماست، حضور ۲۰ تیم لیگ برتری، لیگ یک و لیگ‌های قهرمانی نوجوانان و نونهالان از یک استان، ظرفیت بسیار بالایی است.

وی با اعلام اینکه چشم انداز خیلی خوبی در انتظار فوتبال استان کرمان است، تصریح کرد: هم اکنون کار‌های خوبی در رده پایه انجام می‌شود.

محمودی نیا از آمادگی باشگاه فرهنگی ـ ورزشی مس برای همراهی با هیئت فوتبال استان در بخش توسعه فوتبال پایه خبر داد و گفت: آمادگی هر گونه کمکی از نیروی انسانی، آموزش، امکانات گرفته تا منابع مالی، تجهیزات و ... در مناطق محروم را داریم و برای این کار طرح‌ها و برنامه‌هایی در دستور کار داریم.

وی ابراز امیدواری کرد: با همدلی، همراهی و هم افزایی یکدیگر بتوانیم توسعه فوتبال پایه که مدنظر همه است، را به صورت تکمیلی‌تر و کیفی‌تر دنبال کنیم و به چشم اندازی که برای فوتبال استان پیش بینی شده برسیم و در این راه از همه‌ی ظرفیت‌های کشوری برای این توسعه استفاده کنیم.

انتهای پیام/ب

همایش کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار