نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه جهت گیری انقلابی مردم و مسئولان را موجب هراس دشمنان نظام و انقلاب وعامل رشد و پیشرفت کشوردانست.

جهت گیری انقلابی عامل هراس دشمنان نظام و انقلاببه گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  آیت‌الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های امروز نماز جمعه با بیان این مطلب به دیدار اخیر ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده آیت الله خامنه‌ای نماز جمعه یکی از پایه‌های اساسی حفظ نظام اسلامی و اجتماعی مهمترین عامل تامین کننده نیاز جامعه است.

آیت الله علما جهت گیری انقلابی مردم و مسئولان را موجب هراس دشمنان نظام و انقلاب دانست و گفت: امروز جوانان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی جامعه مرکز و محور اصلی و تحول و توسعه هستند که باید به این توجه ویژه شود.

امام جمعه کرمانشاه از بد عهد‌های آمریکا و کشور‌های اروپایی گفت و افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند تحریم‌های برجام، بار دیگر نقاب از چهره سردمداران غرب کنار زد و نشان داد در هیچ شرایطی نباید به آمریکا و هم پیمانانش اعتماد کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پایان خدمت به معلولان و تکریم این قشر از جامعه را جز یکی از عبادات الهی عنوان کرد. از مردم و مسئولان هواست به آن‌ها کمک کنند.

وی همچنین رعایت تقوای الهی را عامل رشد و پیشرفت همه جانبه کشوردانست و افزود: کشور با اقتدار تمام در حال پیشرفت است و مسئولان باید برای رفع مشکلات جزئی بیشتر تلاش کنند.

 

 انتهای  پیام/ز

 

کشور با اقتدار تمام در حال پیشرفت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.