مقام ارشد دولت اوباما: باید از هر ابزاری برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران بهره برد

سرپرست تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات هسته‌ای ایران گفت باید از همه ابزارها برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران استفاده کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، وندی شرمن، معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا و سرپرست تیم مذاکره‌کننده این کشور در مذاکرات هسته‌ای ایران گفت باید از همه ابزارها برای محدود کردن برنامه هسته ای ایران استفاده کرد.

شرمن افزود تحریم ها ایران را مجبور به گفتگو و مذاکره کرد اما تحریم ها موجب توقف فعالیت های هسته ای ایران نشد.

ادعاهای جدید مقام ارشد تیم اوباما درحالی مطرح می شود که وی پیشتر از برجام حمایت کرده و از سیاست تقابل دولت ترامپ با ایران انتقاد کرده بود. اظهارات جدید شرمن به ساده لوحان نشان داد که سیاست های خصمانه دولت های مختلف آمریکا علیه ایران ثابت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۴ ۲۹ تير ۱۳۹۸
هی عجوزه وندی شرمن : یادت رفت که محمدجواد ظریف به تو و دیگرانی که دور میز مذاکرات بودید چه گفت؟ محض یاد آوری بیادت می آوریم که:""هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید."" هیچ کشوری تجربه نکرده باشد تو و آمریکائیهای هم کیشت بخوبی بیاد دارند و بیاد داری که پس از گذشت 40سال از عمر انقلاب اسلامی از زمان وضع کننده اولین تحریمها توسط جیمی کارتر تا "عصر ترامپیسم" و عربده کشیهای ترامپ و قلدرمآبی های ترامپ هنوز هم هیچ غلطی نتوانسته اید بکنید بعد از این هم نمی توانید بلکه تا الی الابد هم نخواهید توانست غلطی بکنید چونکه هر چه بر سر میخ کوبیده شود محکمتر و راسخ تر در جای خودش تثبیت میشود........
آخرین اخبار