دیپلمات روس: سوریه از آینده کل منطقه دفاع می‌کند

سفیر روسیه در دمشق گفت سوریه با مبارزه با گروه‌های تروریستی، آینده همسایگانش در منطقه و همچنین روسیه را حفظ می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، «الکساندر یفیموف»، سفیر روسیه در دمشق، در مصاحبه با خبرگزاری اینترفاکس گفت سوریه در مبارزه با گروه‌های تروریستی نه تنها از وجود و حاکمیت خود، بلکه از آینده کل منطقه دفاع می‌کند.

او گفت: سوریه در مبارزه با گروه‌های تروریستی به ویژه گروه داعش و جبهه النصره نه تنها از وجود و حاکمیت خود، بلکه از آینده کل منطقه از جمله کشور‌های همسایه و روسیه دفاع می‌کند.

این دیپلمات روس در ادامه افزود: استفاده از منطقه کاهش تنش در ادلب به منظور حفاظت از تروریست‌های حاضر در آن ناپذیرفتنی است.

یفیموف با تاکید بر ادامه روابط دوستی و همکاری چندجانبه و ایجاد همکاری استراتژیک میان سوریه و روسیه گفت: سوریه شریک مهمی برای ما در خاورمیانه و یکی از همپیمانان اصلی در جنگ بر ضد تروریسم بین‌المللی است.

او در بخشی دیگر از سخنانش تاکید کرد ملت سوریه به تنهایی آینده کشور خود را تعیین می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۱۴ ۲۹ تير ۱۳۹۸
بعبارتی جناب الکساندر یفیموف: ترجمان سخنان شما تائید همین مطلب است که: این سوریه و محور مقاومت بود که جلوی طرح اجرای نقشه""خاورمیانه بزرگ"" را سد کردند و "مانع از تشکیل طرح نقشه تیل تا فرات و خاورمیانه بزرگ شدند" که اگر این اتفاق حادث نمی شد الآن اسرائیل و متحدینش غرب آسیا و در پی آن آسیای مرکزی و میانه را هم تصاحب کرده بودند
آخرین اخبار