پایان دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان داوطلب در ساری

سرپرست اداره آموزش و پیشگیری آتش نشانی گفت: دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان داوطلب در ساری که شنبه ۲۲ تیر آغاز شده بود، امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسام حسینی سرپرست اداره آموزش و پیشگیری آتش نشانی ساری گفت: هفدهمین دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان داوطلب از روز شنبه ۲۲ تیر ماه در مرکز آموزش آتش نشانی ساری آغاز شد و امروز شنبه ۲۹ تیر به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش شهروندان در پیشگیری از وقوع حوادث و کاهش خسارات ناشی از آن، افزود: در این دوره شهروندان داوطلب با مقدمات ایمنی آشنا شده و با فراگیری آن، ضمن شناخت مخاطرات محیطی، شرایط ایجاد اقدامات پیشگیرانه در محیط اطراف خود جهت جلوگیری از وقوع حادثه را فراهم می‌آورند.

حسینی با بیان اینکه این دوره به همت اداره آموزش و پیشگیری آتش نشانی به مدت ۷ روز برای داوطلبان برنامه ریزی شده است، گفت: قبول شدگان در آزمون پایانی دوره مقدماتی آتش نشان داوطلب، ضمن اخذ گواهی سطح ۳ آتش نشان داوطلب مجاز به شرکت در مرحله آموزش نیم پیشرفته خواهند شد.

سرپرست اداره آموزش و پیشگیری آتش نشانی ساری با بیان اینکه این دوره‌ها به طور رایگان برای شهروندان برگزار می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند برای بهره مندی از این خدمات به اداره آموزش و پیشگیری آتش نشانی ساری واقع در خیابان ملامجدالدین مراجعه و یا با شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ م

آموزش مقدماتی برای آتش نشانان داوطلب در ساری

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار