افزایش ۷۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در خلخال

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال از افزایش ۷۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سید حسین موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در سه ماه اول سال جاری نسبت به سه ماه بهار سال قبل ۷۴ درصد افزایش یافته و با افزایش تلاش ماموران پلیس عرصه فعالیت برای تهیه توزیع‌کنندگان مواد افیونی در این شهرستان هر روز تنگ‌تر می‌شود.

وی از کشف و ضبط ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این میزان مواد مخدر با تلاش ماموران پلیس کشف و یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی منطقه شد.

فرمانده انتظامی خلخال همچنین به کشف و ضبط سه تن گیاه بابونه قاچاق که برای تهیه ماده مخدر گراس مورد استفاده قرار می‌گیرد اشاره کرد و گفت: کشف این حجم از گیاه مخدر با همکاری اداره منابع طبیعی این شهرستان صورت گرفته و ۲ نفر دستگیر و روانه زندان شدند.

موسوی همچنین از دستگیری یک سارق حرفه‌ای موتور سیکلت در خلخال خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی سارقی که موتورسیکلت‌ها را از مناطق مختلف استان گیلان سرقت و در خلخال اقدام به اوراق و فروش قطعات آن می‌کرد، هنگام حمل یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در مسیر خلخال به اسالم دستگیر و بازداشت شد.

انتهای پیام/ح

کشف مواد مخدر در خلخال

برچسب ها: مواد مخدر ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.