بهره‌برداری بیمارستان ۱۴۲ تخت‌خوابی و جنرال نرگسی گچساران

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان ۱۴۲ تخت‌خوابی و جنرال نرگسی گچساران تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از روند پیشرفت احداث بیمارستان نرگسی گچساران گفت: پروژه بیمارستان گچساران 142تختخوابی در میدان نرگس این شهر اکنون با پیشرفت 87 در صد در حال اجرا است.

محمدجعفر علیزاده با بیان اینکه بیمارستان نرگسی گچساران، بیمارستانی ۱۴۲ تخت‌خوابی و جنرال است،افزود: در این بیمارستان بخش‌های جراحی، داخلی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان پیش‌بینی شده است.

وی ابراز کرد: برای بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان فضایی ۱۴ تخته در نظر گرفته شده است و همچنین این بیمارستان دارای پنج اتاق عمل است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: در این بیمارستان 16 تخت برای مراقبت‌های ویژه و 13 تخت برای بخش اورژانس در نظر گرفته شده است.

علیزاده با بیان اینکه این مرکز درمانی به دلیل برخورداری از بخش های مختلف درمانی از جایگاه خاصی برخوردار است، تصریح کرد: این مرکز درمانی به گونه‌ای طراحی شده که دربخش زایمان هر اتاق دارای vip برای همراهان و بخش NICU مراقبت ویژه نوزادان نیز در این بیمارستان پیش بینی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع با زیربنای ۱۲ هزار و ۹۵ مترمربع در ۶ طبقه از سال ۹۲ آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/د

بهره‌برداری بیمارستان ۱۴۲ تخت‌خوابی و جنرال نرگسی گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.