زلزله در مناطق غربی استان کرمانشاه تبدیل به فرصت شد

استاندار کرمانشاه گفت : زلزله در مناطق غربی استان تبدیل به فرصت شده و بیش از چهار هزار و ۲۰۰ واحد روستایی به واحد‌های مسکونی روستاییان در این مناطق اضافه شده است.

به گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : امروز ۲ هزارمین واحد مسکونی مددجویان در سرپل ذهاب افتتاح شد و تاکنون بیش از ۹۵ درصد کاربازسازی واحد‌های مسکونی مددجویان بهزیستی به اتمام رسیده و با تلاش و پیگیری‌های مستمر تا پایان شهریور به طور کامل پایان خواهد یافت.

وی با اشاره به روند بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت : ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به تازگی برای بازسازی زیرساخت‌های استان اختصاص یافته است که باتوجه به اعتبار موجود قبلی می‌توان گفت که تا ۹۵ درصد زیرساخت‌های استان را تکمیل خواهد کرد.

وی ادامه داد: در مناطق مختلف زلزله زده باتوجه به فرصت سازی ایجاد شده امروز تعداد ۶ هزار و ۷۸ واحد مسکونی نسبت به قبل از زلزله اضافه ساخته شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: چهار هزار و ۲۰۰ واحد باقیمانده در روستا‌ها که اکنون در دست ساخت است و بیشتر مربوط به برنامه فرصت سازی برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی است از پیشرفت مناسبی برخوردار است و فرمانداران و بنیاد مسکن موظف شده‌اند که تا پایان شهریور ماه کار بازسازی در روستا‌ها را به اتمام برسانند.

 

 

انتهای پیام/د

۲ هزارمین واحد مسکونی مددجویان افتتاح شد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار