اطعام روز عید غدیر در همدان

دبیر ستاد غدیر همدان گفت: عید غدیر از اعیاد مهم شیعیان است وستاد غدیردراین روز برنامه اطعام در نظر گرفته است.

اطعام روز عید غدیر در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی حلم با اشاره به اینکه  گرفتن و اطعام روزه داران این روز دارای ثوابی بالا است  افزود: به همین دلیل این ستاد در روز عید غدیر برنامه اطعام را در نظر گرفته است.
وی با بیان اینکه در زمینه غدیر بسیار کم کار شده است، اظهار داشت: با وجود همه فعالیت‌ها متاسفانه آن طور که باید نتوانسته‌ایم حق غدیر را ادا کنیم.

وی با بیان اینکه در ایام غدیر نیاز به موج آفرینی داریم تا همگان متوجه شوند این روز‌ها با دیگر روز‌های سال متفاوت است، افزود: زمانی که مسافران به استان همدان سفر می‌کنند باید با دیدن جشن‌ها و برنامه‌های خاص این ایام متوجه تفاوت و اهمیت این روز‌ها در استان شوند.

دبیر ستاد غدیر همدان از دیگر برنامه‌های این ستاد برای این ایام را موضوع بصیرت افزایی از طریق کتب، مقالات و اجرای برنامه‌های مختلف دانست و بیان کرد: عید غدیر از اعیاد مهم شیعیان است که روزه گرفتن و اطعام روزه داران این روز دارای ثوابی بالا است به همین دلیل این ستاد در روز عید غدیر برنامه اطعام را در نظر گرفته است.

وی حضور همه دستگاه‌ها و افراد را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن ضروری دانست و ابراز داشت: برای برگزاری جشن عید غدیر هر کس با هر توانی که دارد باید به میدان بیاید و در زدودن مظلومیت از چهره حضرت علی (ع) تمام تلاش خود را قرار دهد.
انتهای پیام/ج

اطعام روز عید غدیر در همدان اجرا می‌شود

برچسب ها: ستاد غدیر ، عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار