برای برپایی حق در جامعه نیاز به یک نقشه راه داریم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت:برای برپایی حق در جامعه نیاز به یک نقشه راه داریم و این نقشه راه در تحقق یک جامعه اسلامی بر مبنای قرآن کریم است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) حجت‌الاسلام و المسلمین رحمت‌اله صادقی در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان با اشاره به ویژگی‌های مدیران در جامعه اسلامی اظهار داشت: مدیر انقلابی باید ویژگی‌های مانند شتاب‌زدگی، لجبازی، خودبزرگ‌بینی و تنبلی را از خود دور کند و ویژگی‌هایی از قبیل صرفه‌جویی در بیت‌المال، حسن تدبیر و استفاده از تجربیات دیگران را در خود تقویت کند.

او تصریح کرد: برای برپایی حق در جامعه نیاز به یک نقشه راه داریم و این نقشه راه در تحقق یک جامعه اسلامی بر مبنای قرآن کریم است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) با تشبیه جامعه اسلامی به یک ساختمان گفت: انبیا و جانشینان آن‌ها نقش معمار این ساختمان را ایفا می‌کنند که با هماهنگی و هدایت سایر مجریان ساخت این ساختمان تکمیل می‌شود.

او خاطرنشان کرد: اگر مجریان در جامعه اسلامی وظایف خود را به نحو احسن انجام ندهند و پیرو یک مدیر نباشند این بنای جامعه اسلامی شکل نخواهد گرفت.

صادقی با اشاره به این‌که مدیریت از یک خانواده آغاز می‌شود و تا مدیریت یک کشور را در برمی‌گیرد، گفت: اگر رهبر جامعه اسلامی یک مدیریت قدرتمند الهی باشد، اما مجریان جامعه از او پیروی نکنند آن رهبر در عین قدرتمند بودن اقتدار نخواهد داشت و کاری از پیش نخواهد برد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: اگر رهبر الهی امت مطیع نداشته باشد کاری از پیش نخواهد برد و اگر یک امت بزرگ با میلیارد‌ها نفر جمعیت، تحت هدایت یک مدیر قدرتمند و الهی نباشد کاری از پیش نخواهد برد.

او با اشاره به دزدی دریایی انگلیس در توقیف نفتکش ایرانی گفت: این‌که رهبر معظم انقلاب بر دشمن می‌تازد و هرگاه اشاره کوچکی به جوانان انقلابی خود می‌کند با قدرت پاسخ دشمن را می‌دهند، نشان از اقتدار ایشان بر مبنای جامعه ولایی امت و امامت دارد.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام حاجی احمد تقدیر و حجت‌الاسلام کیانی به سمت مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان منصوب شد.

انتهای پیام/م

 

مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.