آمریکا تمام تلاش خود را در ناکام ماندن جمهوری اسلامی به کار گرفته است

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت:آمریکا تمام تلاش خود را در ناکام ماندن جمهوری اسلامی به کار گرفته است و سخت‌ترین تحریم‌های آمریکا علیه ایران وضع شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به وضعیت خاص و ویژه امروز در خاورمیانه و جهان اظهار داشت: آمریکا تمام تلاش خود را در ناکام ماندن جمهوری اسلامی به کار گرفته است و سخت‌ترین تحریم‌های آمریکا علیه ایران وضع شد و اقدامات تحریک آمیز دیگری همچون دورگردی در منطقه خاورمیانه و ... نیز طی چند سال اخیر افزایش قابل توجهی داشته است، اما به لطف خداوند اقتدار جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

او عدم پذیرش پیام رئیس جمهور آمریکا توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: نابودی پهپاد فوق پیشرفته آمریکا توسط نیرو‌های هوا فضای سپاه نشانه آن است که اقتدار میدانی نظام جمهوری اسلامی ایران در عمل نیز به رخ جهانیان و دشمنان این نظام و انقلاب کشیده شد و هشداری به دولت‌هایی داد که رؤیای تجاوز به این مرز و بوم را در سر می‌پرورانند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: با این اقدام ایران، نفتکش‌های اروپایی و آمریکایی در دریای عمان سرگردان هستند و جرئت عبور از تنگه هرمز را ندارن؛ توقیف کشتی نفتکش انگلیسی در روز اخیر نیز نشان دهنده تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پاسخ کوبنده ایران به دزدی دریایی انگلیس بود.

او با بیان اینکه معادلات دنیا و منطقه در حال به هم خوردن است، گفت: به لطف رهبر انقلاب و مردم همیشه در صحنه ایران، اوضاع اقتصادی کشور نیز به سمت بهبود و ترقی حرکت می‌کند و با اقدامات سنجیده مسئولان این فشار اقتصادی کاهش پیدا می‌کند تا بخشی از آلام هموطنان ما التیام بخشیده شود.

انتهای پیام/م

 

توقیف نفتکش انگلیسی اقتدار ایران را در چشم دنیا به تصویر کشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.