معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

بهره برداری از تالار مرکزی رشت پس از ۱۲ سال / واگذاری تالار به بخش خصوصی

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: درب‌های تالار مرکزی رشت پس از ۱۲ سال تا دو ماه آینده به روی هنرمندان و فرهیختگان گشوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امیر مصباح، معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: تالار مرکزی رشت که بعد از ۱۲ سال اسفند ماه سال ۹۷ با حضور وزیر ارشاد افتتاح شده است، قراراست درب هایش تا دو ماه آینده به روی هنرمندان و فرهیختگان گشوده و به بهره برداری برسد.

وی افزود: تالار مرکزی رشت از سال ۸۶ در ۱۴ هزار متر مربع با هدف اجرای فعالیت‌های فرهنگی - هنری از جمله تئاتر، نمایش، موسیقی، نمایش و فروش آثار هنری ساخته شده، اما هنوز به بهره برداری نرسیده است.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه اگر چه تملک تالار برای وزارت  ارشاد  است، اما بهره بردارش بخش خصوصی است، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز صرفا برای صدور مجوز فعالیت‌های فرهنگی- هنری می‌تواند اقدام کند.

سید امیر مصباح، با اشاره به اینکه کی درب‌های این تالار به روی هنرمندان و فرهیختگان گشوده می‌شود، افزود: بهره برداری از تالار مرکزی رشت به مرحله آخر رسیده است.

وی گفت: بحث حقوقی انتقال و واگذاری تالار به موسسه به مرحله پایانی رسیده است.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه، فعالیت تخصصی در حوزه اجرایی تالار مرکزی رشت نیز روبه اتمام است، تصریح کرد: درب‌های این تالار تا دو ماه آینده برای انجام فعالیت‌های فرهنگی- هنری به روی هنرمندان و مفاخر ملی و استانی گشوده خواهد شد.

انتهای پیام/م.ع

تا دو ماه آینده تالار مرکزی رشت در اختیار هنرمندان و فرهیختگان قرار می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.