مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور عنوان کرد؛

از اقدام مسئولان برای توسعه حرم حضرت معصومه (س)حمایت می کنیم/مسئولان قم و مشهد همگرایی بیشتری داشته باشند

آیت الله اعرافی با اشاره به برنامه‌های استان قم برای توسعه حرم مطهر حضرت معصومه (س)گفت: از این اقدام مسئولان حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار استاندار قم که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های استان قم برای توسعه حرم مطهر حضرت معصومه (س)گفت: از این اقدام مسئولان حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: مسئولان شهر‌های قم و مشهد بایستی همگرایی بیشتری با یکدیگر داشته باشند و از ظرفیت‌های یکدیگر در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) بهره بگیرند.

استاندار قم نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آیت الله اعرافی به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان، تصریح کرد: این انتصاب از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده عملکرد بسیار خوب و شایستگی در سمت‌های حساس در گذشته بوده است.

بهرام سرمست با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: همه ارکان نظام در این انتخابات برای عزت و سرفرازی کشور تلاش خواهند کرد.

استاندار قم همچنین با اشاره به محدودیت اعتبارات دولتی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، گفت: به دنبال جذب منابع خصوصی و سرمایه گذاری برای تکمیل طرح‌ها و رونق تولید و اشتغال هستیم.

وی در ادامه خدمت به استان قم را توفیق الهی دانست و گفت: دو بحث اختصاص اراضی ۴۸ هکتاری جهت توسعه حرم مطهر و نیز ایجاد شهرک زائر به عنوان دو کار شاخص در راستای اعتلای جایگاه شهر مقدس قم با جدیت پیگیری می‌شوند.

انتهای پیام/ح

خدمت به استان قم توفیق الهی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.