پیست اسکی فندقلو نمین استاندارد سازی می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین از استاندارد سازی پیست اسکی فندقلو نمین در روز‌های آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، وحید فروهر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین از اختصاص اعتبارات ویژه عمرانی به پیست اسکی فندقلو نمین خبر داد و گفت: در آینده نزدیک با هماهنگی‌های بعمل آمده عملیات عمرانی از جمله استاندارد سازی پیست، فنس کشی و ترمیم پیست اسکی، اجرا خواهد شد تا شاهد برپایی مسابقات بین المللی در این سایت ورزشی باشیم.

وی اظهار داشت: برای تجهیز پیست اسکی روی چمن فندقلو در شهرستان نمین اقدامات و مساعدت‌های لازم انجام می‌شود تا این پیست برای مسابقات بین المللی مهیا شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین تجهیز پیست اسکی فندقلو را گامی مهم برای حضور تیم‌های مختلف داخلی و خارجی اسکی در این منطقه دانست و بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در زمینه پیشرفت این رشته در استان باید اقدامات لازم و عملی انجام شود که در این زمینه اهتمام جدی داریم.

فروهر سرانه ورزشی، هیات‌های ورزشی فعال و ورزشکاران سازمان یافته شهرستان را ارائه و به پتانسیل بالای شهرستان نمین بویژه از لحاظ توریسم ورزشی و به ایجاد امکانات لازم برای هیات‌های ورزشی بویژه ورزش بانوان اشاره کرد.

وی از برنامه ریزی برای ورزش همگانی برابر سیاست‌های ورزشی مقام معظم رهبری و وزارت ورزش و جوانان در جهت همگانی نمودن ورزش در بین اقشار مختلف جامعه خبر داد و گفت: ورزش صبحگاهی روزانه، اجرای همایش‌های پیاده روی در طول سال، طبیعت گردی، کوهنوردی و ... از جمله اقدامات اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین به تجهیز اماکن ورزشی روستایی در بخش‌های تابعه شهرستان و ایجاد خانه ورزش روستایی در روستا‌های کم برخوردار اشاره و به فعالیت هیات ورزش‌های روستایی و بومی محلی در روستا‌ها پرداخت.

انتهای پیام/ح

ایجاد خانه ورزش روستایی در روستا‌های کم برخوردار نمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.