۲ بازیکن خارجی ذوب به آسیا می‌رسند/ سبزپوشان همچنان منتظر ۳ سرباز

تیم فوتبال ذوب آهن برای دیدار با الاتحاد عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، مشکلی برای استفاده از ۲ بازیکن نیجریه‌ای خود ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن ایران درحالی باید در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف الاتحاد عربستان برود که ۲ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. محمدرضا خلعتبری و نیما طاهری به دلیل مصدومیت‌های شدید به دیدار مقابل نماینده سعودی نمی‌رسند.  

قرار است سبزپوشان برای دیدار رفت که روز ۱۴ مرداد برگزار می‌شوند، ۱۲ یا ۱۳ مرداد راهی دوبی شوند تا آماده بازی در ورزشگاه زعبیل شوند.  

همچنین دیدار برگشت که به میزبانی نماینده ایران است، در قطر برگزار خواهد شد.  

سبزپوشان که در فصل نقل و انتقالات تابستانی، بازیکانی از جمله محمد مشایخ و یوسف بهزادی را به خدمت گرفته و همچنین احسان پهلوان، دانیل اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور نیز پس از خدمت سربازی باید به این تیم بازگردند، به همراه ابیا بووی باکر و  ماکالی کریسانتوس آماده حضور در لیگ نوزدهم و بازی‌های آسیایی شوند.

خبر خوش برای سبزپوشان این است که ITC دو بازیکن خارجی تا چند روز دیگر می‌رسد و کریسانتوس  و بووی باکر که در پست‌های مهاجم و مدافع بازی می‌کنند، مشکلی برای حضور مقابل الاتحاد ندارند.  

خبر دیگر اینکه پس از اعلام سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مبنی بر اینکه ۳ بازیکن سرباز این تیم می‌توانند رو در روی الاتحاد قرار بگیرند، صحبت‌هایی مطرح شد که شاید این موضوع منتفی شود، اما قرار است با مساعدتی که سردار کمالی (رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح) با باشگاه ذوب آهن انجام می‌دهد، مهدی پور، اسماعیلی فر و پهلوان سبزپوشان را در مسابقات آسیایی همراهی کنند.

همچنین احتمال دارد با تعویق لیگ برتر، ذوبی‌ها بدون برگزاری در لیگ برتر، مستقیم به مصاف الاتحاد عربستان بروند که این موضوع کار را برای شاگردان منصوریان سخت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

۲ بازیکن نیجریه‌ای به ذوب آهن پیوستند

جمشیدی: به پرسپولیسی‌ها مشورت دادیم/ دنبال محرومیت شکاری هستیم

محل برگزاری بازی‌های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار