رقم قرارداد مهاجم بوندس لیگایی در لیگ ایران لو رفت

مهاجم نیجریه‌ای سابق هامبورگ و فرانکفورت با عقد قراردادی شاگرد علیرضا منصوریان در ذوب آهن اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی کریستین اوساگونا، مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن که در این تیم عملکرد خوبی داشت و گل‌های زیادی را به ثمر رساند، علیرضا منصوریان نام چند بازیکن خارجی را به مدیران تیم داد تا با آن‌ها قرارداد امضا شود و در پایان ماکالی کریسانتوس با عقد قراردادی یک ساله سبزپوش شد.

این بازیکن نیجریه‌ای که سابقه حضور در جام جهانی جوانان را دارد، ۲۹ ساله است و سابقه حضور در تیم‌های لاس پالماس اسپانیا، کارلسروهه آلمان، آ. ا. ک یونان، آینتراخت فرانکفورت و هامبورگ آلمان و سیواساپور ترکیه را دارد و فصل گذشته نیز ۱۳ بازی در لیگ دسته دوم اسپانیا برای تیم کنکوئنس انجام داد و فقط یک گل به ثمر رساند.

طبق اعلام یکی از مدیران باشگاه ذوب آهن، قرارداد او برای یک سال ۲۰۰ هزار دلار است که نصف مبلغ پیشنهادی اوساگونا به مدیران این تیم بود.

این بازیکن ۲ بار تا پیوستن به استقلال هم پیش رفت، اما در پایان آبی پوش نشد و حالا با حضور در ذوب آهن، فوتبال در ایران را تجربه می‌کند.

لازم به ذکر است، سبزپوشان پیش از این هم یک مدافع نیجریه به نام ابیا بووی باکر را به خدمت گرفتند تا با قدرت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف التحاد عربستان برود.

ذوب تاکنون بازیکانی از جمله محمد مشایخ و یوسف بهزادی را به خدمت گرفته و همچنین احسان پهلوان، دانیل اسماعیلی فرد و مهدی مهدی پور نیز پس از خدمت سربازی باید به این تیم بازگردند تا آماده حضور در لیگ نوزدهم شوند.


بیشتر بخوانید:

۲ بازیکن نیجریه‌ای به ذوب آهن پیوستند

جمشیدی: به پرسپولیسی‌ها مشورت دادیم/ دنبال محرومیت شکاری هستیم

محل برگزاری بازی‌های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار