کمیسیون های انتخاباتی: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کاملا آماده ایم

کمیسیون های انتخاباتی افغانستان در یک نشسن مشترک بر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند.

کمیسیون های انتخاباتی: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کاملا آماده ایمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کمیسیون های انتخاباتی افغانستان در یک نشسن مشترک بر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند.

حوا علم نورستانی، رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان امروز (یکشنبه ۳۰ سرطان/ تیر) در یک نشست خبری در کابل گفت: برگزاری موفقیت آمیز انتخابات خواست مردم و وظیفه کمیسیون‌های انتخاباتی می باشد؛ برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه و مدیریت درست آن می‌تواند زمینه صلح و ثبات دائمی و همدلی را در کشور فراهم کند.

وی افزود: کمیسیون‌های انتخاباتی در هماهنگی با دیگر طرف‌های دخیل در روند انتخابات کار می‌کنند تا چالش‌ها را شناسایی کنند و به این ترتیب و با درس‌گرفتن از تجربه‌های گذشته این چالش‌ها برطرف شود.

زهره‌ بیان شینواری، رئیس کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی افغانستان نیز در این نشست خبری گفت: کمیسیون‌های انتخاباتی به مردم و نامزدان و دیگر جوانب دخیل در روند انتخابات یک پیام واحد دارند و آن پیام این است که در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری جدی هستند و در این راستا با دیگر طرف‌ها هماهنگ عمل خواهند کرد.

 گفتنی است که انتخابات ریاست جمهوری افغانستان قرار است در ششم ماه میزان/ مهر سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.