رغبت افراد بومی برای سرمایه گذاری در خلخال و کوثر

استاندار اردبیل گفت: سرمایه داران بومی شهرستان‌های خلخال و کوثر به جهت دلسوزی و عرق منطقه‌ای به شهر خود بر گشته و رغبت زیادی برای سرمایه گذاری در این شهرستان‌ها دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار با چند تن از صنعتگران و سرمایه گذاران که به همراه فرماندار کوثر در استانداری حضور داشتند گفت: بحث ایجاد اشتغال در منطقه جز اولویت‌های دولت است و حضور سرمایه داران بومی برای سرمایه گذاری در منطقه نشان از تسهیل فرایند سرمایه گذاری و علاقه آن‌ها به زادگاه خودشان است.

وی با بیان اینکه فرماندار شهرستان کوثر تلاش زیادی برای ایجاد اشتغال در منطقه و حمایت از سرمایه گذاران انجام می‌دهد گفت: راه اندازی چند مورد واحد تولیدی و تولید فرش با امکانات موجود نشاط و امید به مردم منطقه برگشته است.

استاندار اردبیل ادامه داد: ظرفیت شهرستان کوثر برای سرمایه گذاری در رابطه با گردشگری و بوم گردی منحصر بفرد است و وجود آبگرم و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مزید بر علت بوده است.

بهنام جو توسعه آبگرم کوثر را از ضروریات بر شمرد و افزود: سرمایه گذاری در محدوده این آبگرم از قبیل احداث هتل مناسب و در شان مسافران و مجموعه‌های گردشگری سبب افزایش اشتغال پایدار و پیشگیری از مهاجرت بی رویه به شهر‌های بزرگ می‌شود.

وی آینده شهرستان کوثر را توسعه یافته ارزیابی کرد و افزود: با اجرای پایاب سد گیوی و توسعه کشاورزی، ایجاد صنایع تبدیلی و واحد‌های صنعتی تعداد بیکاری در این شهرستان کاهش چشم گیری خواهد داشت.

در این جلسه فرماندار کوثر نیز با ارایه گزارشی از مصوبات اقتصاد مقاومتی برای هرگونه همکاری با سرمایه گذاران اعلام آمادگی کرد؛ و طرح‌های بسته بندی آب معدنی، مجموعه هتل حمام سنگی، تولید شیشه ماشین و فولاد در این جلسه بررسی شد.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال در منطقه جز اولویت‌های دولت است

برچسب ها: سرمایه گذار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار