اجرای طرح حامی در مدارس گیلان

طرح حامی با هدف تحقق عدالت آموزشی در مدارس گیلان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: طرح حامی گامی به سوی رسیدن به عدالت آموزشی است و در اجرای آن، مدارس برخوردار با انتخاب داوطلبانه، مدارس کم برخوردار را تحت پوشش قرار داده و اداره آموزش‌وپرورش نیز کمک‌های لازم و مقتضی را در این راستا انجام می‌دهد.

وی، با اشاره به دغدغه آموزش‌و پرورش برای ارتقای کیفیت مدارس کم برخوردار، افزود: آموزش و پرورش استان گیلان با جدیت تمام برای ارتقای مدارس کم‌برخوردار تا رسیدن به حداقل‌های استاندارد آموزشی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: طرح‌های مختلفی از جمله طرح حامی در استان گیلان در حال انجام است تا مدارس کم برخوردار نیز برای رسیدن به استاندارد‌های آموزشی با توجه به منابع محدود دولتی گام بردارد.

نادر جهان آرای، با تشریح طرح حامی در آموزش و پرورش، افزود: در طرح حامی مدارس برخوردار، به صورت داوطلبانه مدارس کم‌برخوردار را شناسایی و آن‌ها را تحت حمایت‌های تجهیزاتی، اعتباری و مالی قرار می‌دهند.

وی، هدف از اجرای طرح حامی را حرکت به سوی رسیدن به عدالت آموزشی دانست و گفت: مدارس برخوردار با انتخاب داوطلبانه، مدارس کم‌برخوردار را زیر پوشش قرار داده و اداره آموزش و پرورش نیز کمک‌های لازم و مقتضی را در این راستا انجام می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، با بیان اینکه شناسایی مدارس کم‌برخوردار توسط مدارس برخوردار مخصوص یک شهر نیست، تصریح کرد: مدارس برخوردار شهر‌ها می‌توانند مدارس کم‌برخوردار شهر‌های دیگر استان را شناسایی و به صورت داوطلبانه از آنان حمایت کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

طرح حامی در مدارس گیلان اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.