جوانان و نوجوانان مهمترین و اصلی‌ترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور در رشت گفت: مهمترین و اصلی‌ترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب جوانان و نوجوانان هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در رشت، گفت: در گام دوم انقلاب باید جوانان را بیشتر وارد کار کرده و در واگذاری مسئولیت‌های خطیر به آن‌ها اعتماد کرد.

وی، با اشاره به سابقه درخشان دانش آموزان در مبارزات انقلابی و دفاع مقدس، افزود: با فراهم کردن زیرساخت‌ها می‌توان مسئولیت‌ها و کار‌های بزرگ را به دانش آموزان و نوجوانان واگذار کرد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: اگرچه مسئولیت اصلی دانش آموزان تحصیل و کسب علم است، اما در عرصه جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی معطوف کردن وقت نوجوانان فقط به مطالعه بدون آموزش مسئولیت پذیری و نقش آفرینی مناسب نیست.

مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه انجمن‌های اسلامی نخستین تشکل انقلابی در جمهوری اسلامی ایران است، افزود: خوانش متن بیانیه گام دوم انقلاب برای فهم و درک مشترک اعضای انجمن‌های اسلامی در دستور کار قرار دارد.

حسین تاریخی، با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راهی برای چهل سال آینده انقلاب اسلامی است، گفت: مهمترین و اصلی‌ترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب جوانان و نوجوانان هستند.

محمدباقر باقرزاده، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این دیدار به ظرفیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی در فرهنگ سازی و توانمند سازی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: یکی از برکات وجود این انجمن ایجاد بستر مناسب برای ورود جوانان و نوجوانان به عرصه‌های اجتماعی و انقلابی است.

وی افزود: انجمن‌های اسلامی دانش آموزی یکی از نهاد‌های مهم برای تربیت دانش آموزان در طراز انقلاب اسلامی و مطابق سیاست‌های گام دوم انقلاب است.

 

انتهای پیام/م.ع

جوانان در صدر مخاطبان بیانیه گام دوم انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.