کسب علم و دانش راهی برای رسیدن به تعالی و کمال

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : کسب علم و دانش در ابعاد گوناگون زندگی برای رسیدن به تعالی و کمال بسیار مهم است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت ا... قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان علم آموزی را یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین وظایف انسان در جامعه دانست و گفت : کسب علم و دانش در ابعاد گوناگون زندگی برای رسیدن به تعالی و کمال بسیار مهم است

وی با تبیین شرایط جهان امروز در پیشرفت علم و تکنولوژی افزود : در کسب علم نباید به جنسیت توجه شود و دختران دانش آموز با الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا و زینب کبرا سلام ا... علیهما می توانند با سختکوشی و تلاش بسیار به مدارج بالای علمی برسند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حفظ حجاب و دینداری فرزندان ایران اسلامی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان افزود : حضور موثر بانوان محجبه با حفظ ارزش های دینی در عرصه های گوناگون به ویژه عرصه علم و آگاهی ، تربیت نسل آگاه و اخلاق مدار را برای ساخت آینده ای روشن و امیدبخش در کشور تضمین خواهدکرد.

آیت ا... قربانی به نقش بی بدیل بانوان در تربیت فرزندان این مرز و بوم اشاره و گفت : دختران و بانوان با دوری از جهل و نادانی ، بعد از ازدواج در کنار همسرانشان ، نقش موثری در تربیت فرزندان صالح خواهند داشت

مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این نشست با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: تحصیل 375 هزار دانش آموز در بیش از 5 هزار واحد آموزشی استان ظرفیت بسیار مهمی برای تشکل های دانش آموزی است.  

 

انتهای پیام/م.ع

تعالی و کمال در گرو کسب علم و دانش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.