مربی روس به تیم ملی دوومیدانی ایران نزدیک شد

فدراسیون دوومیدانی قصد دارد چرفکو مربی اهل روسیه را برای هدایت ملی پوشان پرتاب دیسک به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی امروز در جلسه‌ای تصمیم گرفتند که یک مربی خارجی برای تیم ملی پرتاب دیسک انتخاب کنند. گفته می‌شود چرفکو مربی روس و سابق بهنام شیری و رحمانی فر پرتابگران کشورمان مدنظر فدراسیون قرار گرفته است.

هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: چرفکو روس یکی از گزینه‌های ما برای هدایت پرتابگران است. این مربی به مدت یک سال و نیم با بهنام شیری و رحمانی فر کار کرد و این ۲ ورزشکار نتایج خوبی زیر نظر او کسب کردند. شیری در بازی‌های آسیایی جاکارتا با هدایت چرفکو توانست ۶۲/۵ متر پرتاب کند و رحمانی فر هم در المپیک جوانان مقام چهارمی را بدست آورد.

او بیان کرد: کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی تلاش می‌کند شرایطی را مهیا کند که یکی - ۲ مربی خارجی جذب کند تا این مربیان استعداد‌های خوب دوومیدانی را پرورش بدهند. هزینه‌های مالی جذب مربی خارجی بالا است و باید ببینیم شرایط به چه صورت پیش می‌رود. جذب مربی خارجی در مواد پرتاب دیسک و پرتاب وزنه در اولویت ما قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

پیرجهان هم رکورد زد، هم طلا گرفت/ مدال نقره بر گردن حمیده عباسعلی نژاد

ربانی: کیهانی فراموش کرده رئیس فدراسیون دوومیدانی است/ بعید می‌دانم در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیریم

سپهرزاد: رئیس فدراسیون در پاداش‌ها دست برده است/ با ما همانند کارگر‌های موقت برخورد می‌کنند


انتهای پیام/ 

جذب مربی خارجی در دستور کار فدراسیون دوومیدانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار