انجام ۴۳۲ عملیات آتش نشانی طی یک ماه در کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انجام ۱۳۰ مورد عملیات اطفاء حریق و ۳۰۲ مورد عملیات امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و رعایت نکردن مسائل ایمنی در شهر کرمان طی تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در تیرماه در مجموع ۱۳۰ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده که از این تعداد ۴۹ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۲۰ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۲۶ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۱۶ مورد مربوط به مراکز تجاری, ۲ مورد مراکز دولتی و ۱۷ مورد مربوط به جنگل و درختان بوده است.

وی همچنین از انجام ۳۰۲ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۵۵ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۱۶۲ مورد زنده گیری مار‌های سمی و غیر سمی، ۳۲ مورد چیدن حلقه و قفل، ۳۷ مورد امداد آسانسور, ۶ مورد امداد تصادفات خودرویی، ۳ مورد سقوط از کوه و پرت شدن از بلندی و مابقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.

وی تصریح کرد: در مجموع این عملیات‌ها ۷۱ نفر از شهروندان نجات یافتند و متاسفانه ۱۳ نفر مجروح شده اند.

عسکری با اشاره به اینکه در این مدت تعداد ۶۵۸ نفر از شهروندان آموزش‌های پیشگیری و آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند یادآور شد: همچنین ۹۷ مورد مشاوره ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده ارائه شده است.
انتهای پیام/ی

۱۶۲ مورد زنده گیری مار‌های سمی و غیر سمی طی یک ماه در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار