مسابقات فوتسال جام دهه کرامت در خرم‌آباد برگزار شد

مسابقات فوتسال جام دهه کرامت در خرم‌آباد در راستای طرح شهید بهنام محمدی به همت تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد احمدی یگانه گفت: سازمان بسیج مستضعفین پیرو فرمایش مقام معظم رهبری به منظور کمک به دستگاه‌ها در امر تعلیم و تربیت، طرح شهید بهنام محمدی را در دستور کار قرار داد تا مسائل تربیتی را خانه، مدرسه و مسجد پیگیری شود.

وی افزود: در این راستا سازمان بسیج در قالب طرح اعتلا در پی دستیابی به ۵ هدف بنیادین به منظور تربیت نسل متمدن است.

مسوول تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بر این اساس دانش آموزان دوره متوسط اول و دوم در اجرای طرح‌ها مورد توجه قرار دارند و برنامه‌های مختلف برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات فوتسال دهه کرامت اشاره کرد و گفت: در این راستا مسابقات فوتسال در ۳ رده سنی نونهالان، نوجوان و جوانان با همکاری بسیج دانش آموزی، بسیج ورزشکار و بسیج محلات برگزار شد.

احمدی یگانه عنوان کرد: تیم‌های برتر جام فوتسال در رده‌های سنی مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند.

مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه در تمام شهرستان‌های استان ایستگاه‌های ورزش وجود دارد، بیان داشت: ۱۰ پایگاه استعدادیابی در سطح استان داریم که ۳ پایگاه برای بانوان در شهرستان‌های الیگودرز دورود و خرم‌آباد فعالیت دارند.

انتهای پیام/د

برگزاری مسابقات فوتسال جام دهه کرامت در خرم‌آباد

برچسب ها: سپاه ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار