تیم کشتی دانش آموزی لرستان به مسابقات جهانی مراکش اعزام می شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: تیم کشتی دانش آموزی لرستان عازم مسابقات جهانی مراکش می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  فرید بهرامی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: تیم کشتی آزاد دانش آموزی لرستان که مقام نخست مسابقات دانش آموزی کشور را از آن خود کرده بود به مسابقات جهانی در مراکش اعزام می‌شود.

وی افزود: این تیم با مشارکت ۵۰ درصدی وزارت آموزش و پرورش و مجتمع پارس اندیش به مسابقات مراکش خواهد رفت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در این تیم که با نام لرستان به مسابقات دانش آموزی اعزام می‌شود سعی شده است که ۶۰ درصد از شاکله کشتی گیران لرستانی‌ها و مابقی نیز از سایر استان‌ها تشکیل شود.

بهرامی تصریح کرد: برای آمادگی این تیم تاکنون ۲ دوره اردوی آمادگی برگزار شده است که جا دارد از غلامرضا محمدی سرمربی لرستانی تیم ملی تشکر کنیم که مقدمات حضور این تیم در کنار ملی پوشان تیم نوجوانان کشور را فراهم نمود.

وی ضمن قدردانی از استاندار لرستان و معاون سیاسی امنیتی استانداری بیان کرد: مجتمع پارس اندیش برای اعزام این تیم دست به کار بزرگی زد و نشان داد که یار کمکی خوبی برای ورزش استان است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان همچنین به سایر فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش استان اشاره کرد و بیان داشت: ۹۲۵ دبیر تربیت بدنی در سطح مدارس لرستان در حال فعالیت هستند که نشان از توانمندی دستگاه تعلیم تربیت در این حوزه است.

سرپرست تیم کشتی دانش آموزی لرستان نیز گفت: مسابقات جهانی از دوازدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی مراکش برگزار می‌شود که در آن قریب به ۴۰ کشور حضور دارند.

محمد محمد زاده با بیان این که کار هدایت تیم کشتی لرستان را احد کرمی بر عهده دارد اظهار کرد: سطح کیفی مسابقات بسیار بالاست و ما نیز تلاش کرده ایم هم راستا با آن سطح تیم کشتی دانش آموزی لرستان را بالا ببریم که امیدواریم در پایان بتوانیم شاهد درخشش و موفقیت آن‌ها باشیم.

وی افزود: به دلیل نبود پرواز مستقیم ابتدا تیم به قطر و سپس از آنجا راهی الجزایر و در نهایت به مراکش خواهد رفت تا در یک آوردگاه جهانی بتواند توانمندی و قدرت خود را به نمایش بگذارد.

حمید رشیدی مدیر مجتمع پارس اندیش خرم آباد نیز گفت: لرستان استعداد‌های فراوانی در حوزه ورزش دارد که امیدواریم با فراهم کردن بستر‌ها و بهبود اوضاع فعلی بتواند در رشته‌های تیمی همانند رشته‌های انفرادی به موفقیت‌های ارزشمندی دست یابد.

 پیشتر تیم فوتسال لرستان نماینده کشورمان طی سال ۱۳۹۱ در مسابقات دانش آموزان جهان با اقتدار به عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال مدارس جهان دست یافته بود.

انتهای پیام/د

 تیم کشتی دانش آموزی لرستان

برچسب ها: کشتی ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار