مرغ با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان به بازار می‌آید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: مرغداراران هر کیلو مرغ را با قیمت هشت هزار و ۵۵۰ تومان و فروشنده هر کیلو مرغ را با قیمت دوازده هزار و ۹۰۰ تومان عرضه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در کارگروه تنظیم بازار استان گفت: مرغ با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تا یک هفته آینده به بازار عرضه می‌شود.

وی افزود: مرغدار موظف است هر کیلو مرغ را با قیمت هشت هزار و ۵۵۰ تومان، کشتارگاه هر کیلو مرغ را با قیمت ۱۲ هزار تومان و فروشنده هر کیلو مرغ را با قیمت دوازده هزار و ۹۰۰ تومان عرضه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری عنوان کرد : روزانه در استان یزد ۶۰ تن مرغ مصرف می‌شود که مسئولان باید برای ارائه مرغ با قیمت مصوب در استان تلاش و همکاری کنند.

عظیمی با اشاره به  افزایش قیمت مرغ در برخی از مغازه های مرغ فروشی خاطر نشان کرد : تمام دستگاه‌های اجرایی، اصناف و تشکل‌ها موظف هستند ظرف مدت یک هفته گوشت مرغ را با قیمت مصوب ۱۲ هزار و ۹۰۰ در بازار استان عرضه کنند.

وی با تاکید بر این که عرضه و توزیع مرغ در بین مردم با قیمتی بالاتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود، گفت: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عرضه با قیمت بالاتر از این قیمت مصوب، موضوع را به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان اعلام کنند.

انتهای پیام/ی

مرغ با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود 

برچسب ها: بازار ، اتاق اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار