تصفیه و جمع آوری بیش از یک میلیون متر مکعب فاضلاب در نوشهر

مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر گفت: یک میلیون و ۶۷ هزار متر مکعب فاضلاب خانگی و تجاری در نوشهر در سه ماهه امسال جمع آوری و تصفیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید شکرالله موسوی مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر با اشاره به وجود ۴ هزار و ۷۱۳ مشترک فاضلاب در این شهر گفت: در این مدت ۲ هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب ساخته و ۶۵ انشعاب فاضلاب در سطح شهر نصب شد.

وی با اشاره به واگذاری ۵۰ فقره انشعاب فاضلاب در نوشهر افزود: با تلاش کارکنان این امور نسبت به رفع ۱۶ مورد اتفاقات و انسداد شبکه‌های فاضلاب و شست وشوی ۲ هزار و ۱۲۰ متر شبکه فاضلاب و منهول اقدام شد.

وی، با اشاره به اینکه در بخش آب، این امور دارای ۱۷ هزار و ۷۲۴ مشترک است، گفت: آب آشامیدنی مورد نیاز مشترکان از طریق ۲دهنه چشمه گردوک و اسپی او به ظرفیت ۲۶۴ لیتر در ثانیه، ۳ باب مخزن ذخیره با حجم ۱۴هزار متر مکعب،۲۷۹ کیلومتر شبکه توزیع و۵۰۰ متر خط انتقال آب تامین می‌شود.

وی، با بیان اینکه در این مدت ۹۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی به منظور افزایش توان تامین و کیفیت آب آشامیدنی اجرایی شد، افزود: در راستای نظارت بر کیفیت آب آشامیدنی، هزار و۶۴۲ مورد کلر سنجی روزانه در سطح شبکه آبرسانی و ۴۳ مورد نمونه برداری و آزمایشات شیمیایی، فیزیکی و میکروبی از منابع تأمین، مخازن و شبکه توزیع شهر انجام شد.

مدیر امور آبفاشهری نوشهر با اشاره به خرید، نصب و بهره برداری از مخزن ذخیره ۲۰ هزار لیتری، ۳هزار متر اصلاح شبکه آب، خرید و نصب دستگاه تزریق آب ژاول در شهر پول و بهسازی و تعویض پمپ چاه آب شرب کجور اشاره کرد و گفت: واگذاری ۲۰  و نصب ۷ انشعاب آب، رفع ۱۵۰ اتفاقات شبکه و انشعابات آب، اصلاح ۲۵ انشعابات آب، تعویض ۱۵ کنتور خراب در شهر‌های پول و کجور از جمله مهمترین فعالیت‌های انجام شده در سه ماهه امسال بوده است.
انتهای پیام/س
 


تصفیه و جمع آوری فاضلاب خانگی و تجاری در نوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.