اجرای طرح ضربتی برخورد با مخلین نظم و امنیت در کرمان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح ضربتی برخورد با مخلین نظم و امنیت، مزاحمین نوامیس، عاملین نزاع‌های خیابانی و حاملان سلاح سرد خبر داد.

اجرای طرح ضربتی برخورد با مخلین نظم و امنیت در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حمید مستعلی زاده، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان گفت: این طرح از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری تیم‌های تلفیقی از تهران و یگان امداد شهرستان کرمان و سایر پلیس‌های تخصصی طی ۷۲ ساعت به مرحله اجرا در آمد.

وی هدف از اجرای این طرح را اجرای منویات مقام معظم رهبری و ارتقا امنیت عمومی، پیشگیری از جرایم و افزایش رضایتمندی شهروندان خواند و تصریح کرد: دستگیر شدگان در اولین روز اجرای طرح افرادی بودند که در نزاع‌های خیابانی شرکت داشته و جرایمی هم، چون عربده کشی، مزاحمت برای نوامیس، زورگیری، حمل سلاح سرد و دیگر جرائم فعالیت داشتند.

وی با اشاره به فصل تابستان و حضور بیشتر خانواده‌ها در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خاطرنشان کرد: پارک ها، تفرجگاه‌ها و قهوه خانه‌ها اصلی‌ترین مکان‌های پاتوق اراذل و اوباش در سطح استان بودند که پلیس به منظور بالا بردن امنیت این محل‌ها این طرح‌ها را بطور مستمر دنبال می‌کند.

انتهای پیام/س

طرح ضربتی برخورد با مخلین نظم و امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار