استاندار خراسان رضوی:

ناشنوایان از مطالبه گری خسته نشوند

استاندار خراسان رضوی گفت: از یک طرف ناشنوایان از مطالبه گری نباید خسته شوند از طرف دیگر ما هم وظیفه داریم به منظور احقاق حقوق مربوطه کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار با رئیس و اعضای هیات مدیره کانون ناشنوایان استان، گفت: قانون حقوقی برای ناشنوایان تعیین کرده، ولی به نظر می‌رسد در برخی از مواقع این قانون اجرا نمی‌شود مطمئن باشید در حد بضاعت برای کمک به جامعه بزرگ ناشنوایان تلاش خود را خواهم کرد.

او خطاب به اعضای هیات مدیره کانون ناشنوایان استان، تصریح کرد: از یک طرف شما از مطالبه گری نباید خسته شوید از طرف دیگر ما هم وظیفه داریم به منظور احقاق حقوق مربوطه به شما کمک کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: من فکر می‌کنم بخشی از محقق نشدن حقوق ناشنوایان به دلیل عدم اطلاع درست برخی از مسئولین از آن‌ها باشد بنابرین در این زمینه اطلاع رسانی هم یکی از موارد مهم است، به همین منظور با مدیر صدا و سیما صحبت می‌کنم تا در صورت امکان ساعت‌هایی از برنامه شبکه استانی را در اختیار ناشنوایان قرار دهند.

رزم حسینی افزود: در اولین جلسه شورای اداری وقتی فراهم می‌کنیم تا یک نفر به نمایندگی از جامعه ناشنوایان استان حقوق شما را به اطلاع مدیران دستگاه‌های اجرایی برساند که فکر می‌کنم تاثیر گذار خواهد بود.

او در ارتباط با مشکل مکان نامناسب ساختمان کانون ناشنوایان استان، ادامه داد: برای رفع این مشکل باید یا ساختمانی تهاتر شود و یا اقدام دیگری برای وضعیت مکان استقرار کانون صورت گیرد.

انتهای پیام//ف.س

جهت رفع مکان نامناسب ساختمان ناشنوایان، ساختمانی تهاتر شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار