بسته اخبار حوادث دوم مرداد ۹۸؛

بدهکار ۵۵ میلیارد تومانی مالیاتی دستگیر شد

مهم‌ترین حوادث امروز (دوم مرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری بدهکار مالیاتی

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با تلاش ماموران پلیس، شخصی که ۵۵۰ میلیارد ریال بدهی مالیاتی داشت دستگیر شد.

سرهنگ فرامرز ملکوتی افزود: کارآگاهان پلیس پس از اطلاع از اینکه شخصی با استفاده از کارت بازرگانی و انجام فعالیت‌های اقتصادی، ۵۵۰ میلیارد ریال بدهی به نظام مالیاتی دارد و تحت تعقیب مراجع قضائی است، اقدام لازم برای دستگیری وی را آغاز کردند.

وی بیان کرد: این متهم در شهر وحدتیه دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

 برخورد با خودرو‌های ویژه حمل کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: ۱۷ دستگاه خودرو سواری در اجرای طرح برخورد با خودرو‌های تندرو ویژه حمل کالای قاچاق توقیف شد.

سرهنگ حسین احمدی ادامه داد: با توجه به افزایش تردد خودرو‌های سواری تندرو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی) در جاده‌های شهرستان گناوه، طرح برخورد با این خودرو‌ها اجرا شد و در ۲۴ ساعت با همکاری یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی ۱۷ دستگاه خودرو که به منظور حمل کالای قاچاق تغییر وضعیت داده بودند متوقف و روانه پارکینگ شدند.

دستگیری باند سارقان زورگیر در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: چهار عضو یک گروه که با زورگیری از شهروندان سرقت می‌کردند دستگیر شدند.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف با سلاح سرد در یکی از مناطق شهرستان عسلویه و انتشار خبر آن در فضای مجازی، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران آگاهی عسلویه موفق شدند چهار عضو گروه سارقان به عنف را دستگیر کردند.

وی از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا پیگیری شود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.