بسته اخبار حوادث امروز پنجم مرداد ۹۸؛

از دستگیری کلاهبردار به بهانه استخدام تا انهدام ۵ باند سرقت

مهم‌ترین حوادث امروز (پنجم مرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از دستگیری کلاهبردار به بهانه استخدام تا انهدام ۵ باند سرقتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز ( شنبه پنجم مرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری فردی که به بهانه استخدام از افراد جویای کار کلاهبرداری می‌کرد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری کلاهبرداری که با اغفال ۱۸ نفر از افرادبیکار جهت استخدام در شرکت‌های جنوبی استان اقدام ۱ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ جهانبخش صیادی گفت: در پی تماس و وصول اخباری توسط تعدادی از شهروندان علیه یک نفر به اتهام کلاهبرداری، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با به دست آمدن اطلاعات بیشتر از این متهم با هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی متهم در یک عملیات پلیسی در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد با سوء استفاده از افراد بیکار و جویای شغل، به بهانه جذب و استخدام در شرکت‌های مستقر در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان، اعلام داشته که به صورت تضمینی و با حقوق ماهیانه پنج میلیون تومان آنان را جذب شرکت‌ها می‌کند.

صیادی ادامه داد: در ادامه تحقیقات همچنین ماموران دریافتند این فرد از تعداد ۱۸ نفر مبالغی بین ۲۰ الی ۷۰ میلیون ریال و یا بیشتر جمعا به مبلغ ۱ میلیارد ریال پول دریافت کرده است.

وی افزود: با توجه به وجود دلایل و مدارک و شواهد کافی پس از تکمیل پرونده، متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

تشییع پیکر مادر شهید دشتیانه در دشتستان

با حضور فرمانده انتظامی استان، مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و مردم شهید پرور، پیکر پاک و مطهر مادر شهید "هیبت الله دشتیانه" در شهرستان دشتستان تشییع و خاکسپاری شد.

شهید دشتیانه در تاریخ ۳۰ تیرماه سال ۱۳۶۴ در استان کردستان (شهرستان بانه) به علت اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انهدام ۵ باند سرقت در استان بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح تشدید برخورد با باند‌های سرقت و دستگیری ۴۲ نفر سارق خبر داد.

سرهنگ سهرابی بیان داشت: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مقابله با جرائم سرقت با هدف افزایش خدمت به شهروندان است، در همین راستا با برنامه ریزی صورت گرفته طرح عملیاتی مقابله با باند‌های سرقت در سطح استان اجرا شد.

وی عنوان کرد: این طرح به مدت ۳ روز با بهره گیری از ظرفیت‌های پلیس‌های تخصصی آگاهی و پیشگیری استان اجراء شد که با تلاش مضاعف ماموران کلانتری و پلیس آگاهی پنج باند سرقت متلاشی شد و ۴۲ نفر سارق دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: تلاش همکاران ما در مجموعه پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها منجر به کشف ۱۲۳ فقره انواع سرقت از جمله کشف ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه شد.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: از آنجا که بخش عمده‌ای از سرقت‌ها، مربوط به سرقت‌های خرد شامل سرقت از اماکن خصوصی، دولتی، سرقت قطعات خودرو، سرقت لوازم داخل خودرو، سرقت موبایل و سرقت موتورسیکلت بوده است، همکاری بیشتر شهروندان در رعایت توصیه‌های ایمنی و مراقبت بیشتر از اموال خود می‌تواند در کاهش وقوع جرائم سرقت، مفید و موثر واقع شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.