سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

تعیین تکلیف بودجه دانشگاه آزاد تا ۱۰ مرداد/ اعتبارات متناسب با برنامه واحدها تخصیص می‌یابد

جوادی با اشاره به بررسی بودجه دانشگاه آزاد گفت: تعیین تکلیف بودجه تا دهم مردادماه انجام می‌شود.

تعیین تکلیف بودجه دانشگاه آزاد تا 10 مرداد/به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین جوادی سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات بررسی برنامه و بودجه  از تاریخ ۲۶ تیرماه  تا دهم مرداد اظهار کرد:  بودجه سال مالی دانشگاه آزاد به صورت برنامه‌ها و بودجه تنظیم خواهد شد، به این ترتیب که واحد‌ها ابتدا برنامه‌های خود را ارائه کرده و سپس متناسب با آن، بودجه واحد‌ها تصویب خواهد شد.

وی ادامه داد: در تدوین و بررسی بودجه انضباط مالی، شفافیت مالی، ضوابط و مقررات دانشگاه به درستی تنظیم خواهد شد تا یک برنامه عملگرا برای یک سال پیشرو در اختیار واحد‌های دانشگاه قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: تدوین برنامه‌های علمی دانشگاه علوم و تحقیقات از ابتدای مهر ماه


سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد با اشاره به جزئیات برگزاری جلسات بررسی بودجه سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پس از بررسی و تصویب برنامه‌های واحدها،  بررسی بودجه استان‌های دانشگاه، بودجه به هیئت امنای استانی ارسال و پس از تجمیع استانی، به هیئت امنای مرکزی ارسال می‌شود تا به تصویب نهایی برسد.

سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تاکنون جلسات بررسی بودجه استان‌های مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، لرستان، بوشهر و البرز برگزار شده است. جلسات بررسی بودجه تا ۱۰ مردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

تعیین بودجه دانشگاه آزاد تا دهم مرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار