ویلچرنشینی مسئولان فاروجی

مسئولان فاروجی به منظور درک مشکلات معلولان در زمینه تردد در معابر این شهرستان، ساعاتی با ویلچر در سطح شهر امور خود را انجام دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مسعود صادق سرپرست فرمانداری فاروج در جلسه ستاد مناسب سازی معلولان و سالمندان این شهرستان، با اشاره به مشکلات مناسب سازی در سطح شهرستان فاروج، گفت: طی دو ماه آینده شهرداری فاروج ملزم به رفع ۵۰ درصد مشکلات مناسب سازی این شهرستان است.

صادق افزود: مناسب سازی تمام فضا‌های عمومی شهر در یک بازه زمانی کوتاه دشوار است، اما مکان‌هایی که عبور و مرور در آن‌ها بیشتر انجام می‌شود طی دو ماه آینده تسهیل می‌شود.

وی عنوان کرد: ضرورت دارد تمام استاندارد‌های مناسب سازی در پروژه‌های در دست اجرا همچون سالن ورزشی کارگران، کتابخانه تیتکانلو، استخر دانش آموزی، مجتمع فرهنگی فرهنگ و ارشاد و سایر طرح‌ها رعایت شود در غیر این صورت پایان کار صادر نخواهد شد.

وی تاکید کرد: در بحث رمپ در سازه‌های جدید نباید مشکلی دیده شود، بنابراین مسئولان مربوطه نظارت جدی در این امر داشته باشند.

سرپرست فرمانداری فاروج بیان کرد: در امر مناسب سازی تنها مشکلات معلولان جسمی و حرکتی در نظر گرفته نشوند بلکه نابینایان، ناشنوایان و سالمندان نیز مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/د

ویلچرنشینی مسئولان فاروجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.