مجهز شدن OnePlus 7 Pro به مشخصات جدید با بروزرسانی جدید

دارندگان گوشی OnePlus 7 Pro می‌توانند با بروزرسانی جدید این گوشی مشخصات جدیدی روی دوربین‌های آن ببینند.

مجهز شدن OnePlus 7 Pro به مشخصات جدید با به‌روزرسانی جدیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مشخصات زیادی در گوشی OnePlus 7 Pro هست که می‌تواند مورد علاقه بسیاری از کاربران این گوشی باشد؛ این مشخصات از داشتن یک نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ آغاز می‌شود. نه تنها این گوشی اولین گوشی هوشمند وان‌پلاس با رزولوشن ۱۴۴۰ است بلکه دارای نرخ فریم ۹۰ هرتز است که باعث مصرف کمتر باتری دستگاه می‌شود. این گوشی همچنین دارای دوربین سه‌گانه است که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است و یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم سه برابر و لنزی دیگر با قدرت ۱۶ مگاپیکسل این دوربین اصلی را کمک می‌کنند. به دلیل داشتن یک دوربین بیرون جهنده، OnePlus 7 Pro به عنوان یک گوشی با نمایشگر کامل شناخته می‌شود.


بیشتر بخوانید: محافظ صفحه نمایش پیکسل ۴، راز بریدگی آن را فاش می‌کند +تصاویر


مدیر تولید شرکت وان‌پلاس در مصاحبه‌ای  اعلام کرده است این شرکت تصمیم دارد با استفاده از OnePlus 7 Pro در زمینه دوربین گوشی‌های هوشمند با شرکت‌های بزرگ جهان رقابت کند. این مسئول وان‌پلاس اشاره کرد، پیت لو، مدیرعامل شرکت وان‌پلاس هدف‌گذاری کرده است که بهترین گوشی هوشمند مجهز به بهترین دوربین توسط این شرکت تولید شود. وی همچنین گفت: وان‌پلاس برای اولین بار است که از یک سخت‌افزار قدرتمند برای دوربین گوشی هوشمند خود استفاده می‌کند. حالا، وان‌پلاس دوربین گوشی‌های خود را به عنوان یک ویژگی‌های بسیار مهم برای جذب مشتری می‌داند. این شرکت قرار است از این پس سخت‌افزار و نرم‌افزار بهتری برای دوربین سلفی گوشی‌های خود ارائه دهد.

مجهز شدن OnePlus 7 Pro به مشخصات جدید با به‌روزرسانی جدید

قابلیت‌های بهتر با ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزار دوربین برای OnePlus 7 Pro

همانطور که اشاره شد، وان‌پلاس قصد دارد با ارائه آپدیت‌های جدید ویژگی‌های نرم‌افزار دوربین گوشی پرچمدار خود را بهبود ببخشد. مشکلی که روی OnePlus 7 Pro وجود داشت این بود که این گوشی توانایی فیلمبرداری با دوربین‌های اولترا واید و تله‌فوتو خود را نداشت، اما آپدیت جدید نرم‌افزار دوربین این پرچمدار قابلیت فیلمبرداری را به دو دوربین دیگر آن اضافه خواهد کرد. دیگر مشخصه‌ای که به این گوشی اضافه خواهد شد، استفاده از حالت دید در شب روی دو لنز دیگر OnePlus 7 Pro خواهد بود. پیش از این، حالت ذکر شده فقط برای دوربین اصلی دستگاه فعال بود. این قابلیت کمک خواهد کرد که دوربین دستگاه در شب و زمانی که نور محیط کم است بهتر عکسبرداری کند. همچنین حالت عکسبرداری در زمانی که گوشی زیاد تکان می‌خورد به دوربین سه‌گانه این گوشی اضافه خواهد شد.

گفتنی است، وان‌پلاس تلاش می‌کند تا با ارائه آپدیت‌های بیشتر دوربین سه‌گانه پرچمدار خود را بهبود ببخشد.

انتهای پیام/

بهبود کارکرد دوربین OnePlus 7 Pro با ارائه آپدیت جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار