رشد ۵ برابری نظارت بر تاسیسات گردشگری اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از رشد ۵ برابری نظارت بر تاسیسات گردشگری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: به منظور کیفیت بخشی به خدمات مراکز اقامتی، نظارت‌های تلفیقی، شهرستانی و ستادی از مراکز با رشد محسوس همراه است.

وی با یادآوری انجام ۴۳۰۰ مورد نظارت از سال ۹۷ تاکنون، افزود: این در حالی است که تا قبل از سال ۹۷، ۸۰۰ مورد بازدید در طول یک سال انجام می‌شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزایش نظارت‌ها فضای مطلوب رقابتی را رقم زده و موجب شده تا کیفیت خدمات ارائه شده با رشد محسوس همراه باشد.

فرشی تصریح کرد: کیفیت بخشی به خدمات موجب شده تا اقامت گردشگران در مراکز اقامتی افزایش یابد و رضایت مسافران نیز با رشد همراه است.

وی افزود: در یک سال گذشته توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی نیز با اولویت دنبال شده و از سه واحد تا قبل از سال ۹۷ به تعاد ۳۵ واحد افزایش یافته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: از دیگر اقدامات بهبود خدمات مراکز اقامتی، راه اندازی رزرواسیون آنلاین هتل‌ها و مراکز اقامتی است که انتظار می‌رود مراکز اقامتی در تحقق آن مشارکت جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ع

بهبود خدمات مراکز اقامتی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.