آغاز دوره‌های تابستانی ژیمناستیک در اهواز

دبیر هیئت ژیمناستیک خوزستان از آغاز دوره‌های جدید تابستانی و برگزاری مسابقات در فصل تابستان در هیئت ژیمناستیک استان خبر داد.

امید پی ریز دبیر هیئت ژیمناستیک استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وضعیت ژیمناستیک استان را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: هر ساله در بخش انفرادی و گروهی در مسابقات استانی، ملی و فراملی مدال آوری می‌کنیم.

وی افزود: کلاس‌های مقدماتی فصل تابستان در خانه ژیمناستیک اهواز برای سنین مختلف آغاز شده است که در این کلاس‌ها استعداد‌های برتر شناسایی و پس شرکت در تمرین‌ها در مسابقات شرکت داده می‌شوند.

پی ریز اظهار داشت: مسابقات المپیاد ژیمناستیک کشوری در زنجان و مسابقات آموزشگاه‌های کشور در شهرکرد برگزار می‌گردد.

 

آغاز دوره های استعدادیابی ژیمناستیک

این مقام مسئول بیان کرد: از قهرمانان ملی و نفرات برتر کشور که بار‌ها در اردو‌های تیم ملی شرکت داشته اند می‌توان به امید اینه بند، رضا علی‌دادی و ابوالفضل ایسوند زیبایی اشاره کرد.

به گفته دبیر هیئت ژیمناستیک خوزستان، رهام شحیطاط و حسین طالب شمس ابادی و حسن نهیرات نیز از قهرمانان کشوری هستند که افتخار هیئت ژیمناستیک استان و کشور هستند در مسابقات کشوری، صاحب مدال شدند.

امید پی ریز اذعان داشت: امید آیینه بند ملی پوش خوزستانی است که در سال گذشته در مسابقات آسیایی جاکارتا صاحب مدال آسیایی شده و در مسابقات بین المللی هنگ کنگ نیز عنوان قهرمانِ قهرمانان را به خود اختصاص داده است و به تازگی در مسابقات جهانی مجارستان نیز شرکت‌کرده که متاسفانه ب i دلیل مصدمیت T موفق به کسب مدال نشد.

وی تصریح کرد: ١٠ و ١١ مرداد ماه جشنواره باشگاه‌های اهواز در رده سنی ۴ تا ١٠ سال در خانه ژیمناستیک برگزار می‌شود.

به گفته پی ریز، مسابقات استانی ژیمناستیک در شهریور ماه سال جاری در اهواز برگزار می‌گردد.

وی در پایان از همکاری و حمایت های فراوان سید مقداد قلندر پور رئیس هیئت ژیمناستیک استان خوزستان تشکر و قدردانی نمود.

برگزاری رقابت های استانی ژیمناستیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.