بهره مندی ۱۲ هزار متقاضی از آموزش های فنی و حرفه ای در استان اردبیل

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل از مهارت آموزی سالانه ۱۲ هزار نفر در دوره های مختلف مهارت آموزی مراکز فنی و حرفه ای این استان خبر داد.

صفر پور قلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل از آمادگی مراکز فنی و حرفه ای استان با سازمان ها، شرکت ها، موسسات و نهادها به منظور تربیت نیروهای ماهر و آموزش های مهارتی لازم خبر داد.

وی با بیان اینکه این مرکز در سال جاری در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید برنامه ها و اقدامات مختلفی انجام داده است اظهار داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل در جهت ارائه مهارت های کافی حرفه آموزی و تربیت نیروهای ماهر و مجرب اقدام به نیاز سنجی از مراکز و سازمانها و موسسات نموده است.

وی ضمن تشریح برنامه های این اداره کل به مناسبت هفته آموزش های فنی و حرفه ای گفت: تجلیل از روسا و مربیان نمونه فنی و حرفه ای استان، تجلیل از ۵ نفر از نخبگان کار آفرینی استان و یک نفر برگزیده کشوری، برگزاری مسابقات ورزشی و مهارت آموزی، دیدار با مسئولان استانی و شهرستانی، برگزاری نمایشگاه توانمندیهای کارآموزان مراکز و برگزاری جلسات هم اندیشی با کارکنان بخش خصوصی از جمله اهم برنامه های این اداره کل به مناسبت این هفته خواهد بود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل با بیان اینکه ۱۹ مرکز ثابت فنی و حرفه ای در استان اقدام به مهارتهای حرفه آموزی به علاقمندان می نمایند افزود: از این تعداد شش مرکز در شهرستان اردبیل واقع شده و دوره های برگزار شده در این مراکز کاملا رایگان است.

پور قلی تصریح کرد: ۳۸۵ نفر مربی در ۱۶۸ کارگاه آموزشی مستقر در مراکز فنی و حرفه ای استان کار مهارت آموزی ۱۲ هزار متقاضی حضور در دوره های مختلف این مراکز را در ۱۱ شهرستان تابعه این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.