فرماندار ایرانشهر:

شهروندان، هشدار‌های ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرند

فرماندار ایرانشهر از مردم منطقه خواست با توجه به بارش‌های رگباری در این فصل از سال، هشدار‌های مدیریت بحران را جدی بگیرند.

شهروندان، هشدار‌های ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه سامانه بارشی و طوفان همچنان در منطقه فعال است، گفت: هرلحظه ممکن است با یک بارندگی مختصر، سیلابی راه بیفتد که خسارت‌های مالی و جانی در پی داشته باشد.

وی افزود: بر اثر بارندگی که عصر دیروز در استان کرمان رخ داد و جاری شدن سیلاب در حوزه بخش بزمان ایرانشهر، یک مادر و کودک در روستای ده پاک جان خود را از دست دادند.

فرماندار ایرانشهر گفت: روستای ده پاگ در ۱۷۰ کیلومتری مرکز بخش بزمان و ۲۷۰ کیلومتری ایرانشهر هم مرز با استان کرمان است.

کوثری همچنین گفت: بر اثر تندباد و باران‌های رگباری در دو هفته اخیر خسارت‌هایی به بخش‌های کشاورزی، آب و فاضلاب، برق، راه و تاسیسات ادارات و شهرداری ایرانشهر وارد شده است که کارشناسان در حال برآورد خسارت هستند.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی ایرانشهر هم از باز بودن تمامی محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: دیشب محور ایرانشهر - خاش در محدوده حوزه دامن بر اثر ریزش کوه ساعتی مسدود شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد و تردد جریان دارد.

خدارحم سارانی از رانندگان خواست در موقع بارش باران بویژه در مناطق کوهستانی با احتیاط تردد کنند.

انتهای پیام/ع

هشدار ستاد مدیریت بحران به مردم 

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار