بهزیستی نزدیک به ۱۹۰ خدمت به جامعه ارائه می‌دهد

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : بهزیستی نزدیک به ۱۹۰ خدمت به جامعه ارائه می‌دهد و گستردگی کار در این سازمان زیاد است .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : بهزیستی نزدیک به ۱۹۰ خدمت به جامعه ارائه می‌دهد و گستردگی کار در این سازمان زیاد است.

وی گفت : جامعه هدف بهزیستی افراد و اقشار نیازمند و آسیب پذیر هستند و با توجه به اعتبارات کم و محدود دولتی و امکانات کم نیروی انسانی، مسئولیت ما سنگین است.

وی تاکید کرد :برای ارائه خدمات مطلوب و بهتر به جامعه هدف نیازمند جلب و جذب مشارکت‌های مردمی هستیم .

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ۱۵۰ هزار نفر در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی استان هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.

رضوان مدنی افزود: گستره فعالیت‌ها و خدمات بهزیستی در جامعه زیاد است به طوری که ما علاوه بر نگهداری معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز، خدمات سیار اورژانس اجتماعی (۱۲۳)، خط مشاوره (۱۴۸۰)، مراکز کمپ ترک اعتیاد، مراکز ماده ۱۵ و مرکز ماده ۱۶ برای نگهداری معتادان متجاهر را داریم.

وی اضافه کرد: از ابتدای نهضت ساخت مسکن مددجویان تاکنون بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ واحد ساخته شده که از این تعداد ۲ هزار و ۱۹۰ واحد برای مددجویان زلزله زده بوده است.

وی توضیح داد: اما با این وجود مسکن مددجویان دغدغه بزرگی برای آن‌ها و بهزیستی به شمار می‌رود به طوری که در استان ۱۷۸ خانواده دارای ۲ معلول و بالاتر داریم که فاقد مسکن هستند که با مشارکت خیرین، مردم و مسئولان دلسوز می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

 

 

انتهای پیام/د

۱۵۰ هزار نفر زیرپوشش خدمات بهزیستی هستند

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار