افزایش میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تا سقف 50 میلیون تومان

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال، مسکن و مراکز غیردولتی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، از افزایش میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تا سقف 50 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،زهره شریفی معاون مشارکت های مردمی، اشتغال، مسکن و مراکز غیردولتی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : چنانچه مددجویان بتوانند طبق بررسی های مددکاری با گذراندن دوره های حرفه آموزی رایگان، برای خود ایجاد شغل کنند می توانند به بهزیستی شهرستان های تابعه برای دریافت تسهیلات با کارمزد چهاردرصد مراجعه کنند.

وی گفت : پس از اعطای تسهیلات به مددجویان و حمایت های بعد از آن، اگر برای بهزیستی محرز شود که به خودکفایی رسیده اند، مستمری آنها قطع خواهد شد.

 معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، یکی از اهداف سازمان بهزیستی را توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد شرایط اشتغال برای آنها عنوان کرد و گفت: بهزیستی در این راستا با کمک بانک های عامل استان سعی کرده این شرایط را برای مددجویان فراهم کند که با دریافت تسهیلات اشتغال زایی به خودکفایی برسند و از چرخه حمایت خارج شوند.

شهاب حسینی با بیان اینکه اشتغال زایی مددجویان می تواند تاثیر بسیاری در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد، افزود: بانک ها از پرداخت اقساط تسهیلات توسط مددجویان اطمینان داشته باشند، چرا که مبلغ ماهیانه مستمری مددجویان می تواند برای ضمانت در اختیار بانک ها قرار بگیرد.

 

 

انتهای پیام/د

بررسی های مددکاری با گذراندن دوره های حرفه آموزی رایگان

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار